Kot navijač Formule 1 si spričo trajajoče krize koronavirusa in s tem pomanjkanjem dirkaških akcij na stezi, sedaj želiš tudi vrnitev dolgočasnih dirk iz preteklosti. Kot na primer lanska dirka v Le Castelletu. A kljub temu se tudi v tem času razpravlja o tem, kako bi se lahko izboljšala akcija Formule 1.
V pogovoru na Instagramu med športnim šefom Pirellija Mario Isolo in veteranom Formule 1 Robertom Kubico, je beseda tekla tudi o tem, kaj bi se lahko izboljšalo. Poljak, ki v letošnji sezoni opravlja nalogo testnega dirkača moštva Alfa Romeo, je pojasnil: “Jaz bi zagotovo zmanjšal težo dirkalnikov, kajti verjamem, da bi s tem dosegli veliko koristi v različnih področjih.” Kot prvo so tukaj po mnenju Poljaka vozne sposobnosti dirkalnika. “Dirkalnik bi se bolje odzival na upravljanje dirkača, prav tako pa bi ga lažje reševali po zdrsu. Zaradi tega bi lahko bili dirkači bolj agresivni,” je prepričan 35-letnik.
Zmagovalec dirke v Kanadi leta 2008 je tukaj v igro postavil tudi gume, ki zaradi manjše teže dirkalnikov ne bi bile tako močno obremenjene. “V današnjem času so gume veliko bolj obremenjene kot pred desetimi leti, saj so dirkalniki postali bistveno večji in težji. Če gume niso tako močno obremenjene, lahko tudi znova agresivno dirkamo.”
Zaradi tega je zmanjšanje teže tudi najbolj učinkovit način, da se izboljšata občutek pri vožnji in ne nazadnje tudi šov za navijače. “Če bodo lahko dirkači pogosteje in bolj zagrizeno napadali, to samo izboljšuje šov,” se glasi zaključek Roberta Kubice.