Do leta 2014 je bilo v Formuli 1 pravilo, da štartna številka na dirkalniku, pomeni uvrstitev ekipe prejšnjo sezono. Čim boljša je bila ekipa, tem nižjo številko sta imela dirkača. Čim slabša je bila ekipa, tem višjo številko sta imela dirkača. A danes ne bomo o pravilih, ampak bomo pogledali kaj in kako se je dogajalo z dirkači, ki so štartali s številko 22.
Statistika kaže, da je številka 22 na dirkalniku največkrat končala na 8. mestu. Največ osmih mest, pa je pridirkal Alfin dirkalnik s številko 22, v osemdesetih letih prejšnjega stoletja.

Pred pravilom dodelitve številke, je leta 1951 z 22-tko osvojil prvenstvo Formule 1 Juan Manuel Fangio. Poleg Fangia sta Jo Siffert in Dan Gurney edina, ki sta v prvih letih svetovnega prvenstva zmagala s številko 22.
Tudi pred kratkim preminuli, sir Stirling Moss, je na svoji prvi dirki Formule 1, na VN Belgije leta 1954 z Maseratijem, ki je nosil številko 22, končal na stopničkah.
S številko 22 so dirkali tudi Nino Farina, Mike Hawthorn, Jack Brabham, Graham Hill, Phil Hill, John Surtees, Jim Clark, Alan Jones, Nelson Piquet na svoji prvi dirki in Mario Andretti ob vrnitvi v Formulo 1 z Alfo Romeo 1978. Andretti ni uspel ponoviti Fangiovega uspeha, da bi z Alfo Romeo in številko 22, postal svetovni prvak.

Ko je leta 1999 Jacques Villeneuve zapustil Williams in se pridružil novi ekipi BAR, je slednja morala prevzeti številki Tyrrella, ki je bil v letu 1998, 11 v konstruktorskem seštevku.

Tako je Villeneuve bil 12. svetovni prvak, ki je dirkal s številko 22. Villeneuve ni ponovno postal prvak, je pa dirkač, ki je številki 22 pripisal 2000 osvojenih točk. Od vseh dirkačev pa je Andrea de Cesaris tisti, ki je nastopil na največ dirkah s številko 22. In sicer kar na 78 dirkah.

Od leta 2000 do 2006, številke 22 ni uporabljala nobena ekipa. Leta 2006 pa je številko vrnila ekipa Super Aguri. Super Aguri ni bil preveč uspešen, a bi leta 2008 moral številko 22 predati novi ekipi Force India, ki je nastala iz bivšega Spykerja. A to se no zgodilo, saj je ekipo zmagovalno ekipo Mclaren, afera Spygate stala vseh točk v prvenstvu konstruktorjev. To je pomenilo, da je številko 22 dobil Lewis Hamilton. In prav Hamilton je številko 22 odlično izkoristil in postal 13. dirkač, ki je postal svetovni prvak

V sezoni 2009 pa je prišlo kar do nekaj sprememb, saj je ekipa Super Aguri odšla v zgodovino. Hondo je kupil Ross Brawn in vse je zgledalo, da številke 22 ne bo na sceni. Namreč ostalo je le 10 ekip. FIA je na podlagi pravilnika na novo razdelila številke in Brawn GP bi moral dirkati s številka 20 in 21. A ker je FIA zelo pozno sestavila dodeljene številke in je ekipa Force Indie že pripravila ves promocijski material, je zaprosila krovno organizacijo, če lahko vseeno uporabi številki 20 in 21. Ker se je Ross Brawn strinjal, sta Jenson Button in Rubens Barrichello, dobila števili 22 in 23. Tako leta 2009 ni bilo številk 18 in 19 v Formuli 1.

Button je leta 2009 zaradi t.i. dvojnega difuzorja na dirkalniku Brawn GP, postal svetovni prvak, čeprav jih je konkurenca v drugi polovici sezone že skoraj ujela. Zanimivo pa je to, da je dirkač s številko 22 drugo leto zapored postal svetovni prvak.
Leta 2010 je BMW zapustil Formulo 1. Zato je Peter Sauber odkupil svojo ekipo in dobil številki 22 in 23.

Čeprav sta bili števili predvideni za nikoli uresničeno ekipo US F1. Leta 2011 in 2012 je ekipa HRT dirkala s številkama 22 in 23. Leta 2013 pa je s številko 22 za Marussio dirkal velik talent, pokojni Jules Bianchi.

Za leto 2014 so spremenili pravilnik in vsak si je lahko izbral svojo številko, s katero bo dirkal v Formuli 1. In Button je v spomin na svojo uspešno sezono 2009, izbral prav 22 in jo uporabljal vse do leta 2016, ko se je upokojil. Številko 22 je nato uporabil tudi leta 2017, ko se je za VN Monaka vrnil v ekipo Mclarna namesto Fernanda Alonsa, ki se je udeležil znamenite dirke Indy 500.
Od upokojitve Jensona Buttna, je tudi številka 22 ostala nezasedena in čaka na novega dirkača, da si jo izbere.