Mazdo MX-30 bodo izdelovali v tovarni Ujina I v Hirošimi na Japonskem, avtomobil pa so pri Mazdi zasnovali posebej za evropska tržišča. Poganja ga sinhroni elektromotor največje moči 107 kW, ki poganja sprednji kolesni par, sodeluje pa z baterijami zmogljivosti 35,5 kWh.
To zadostuje za 200 kilometrov dosega po WLTP-ciklu, kar naj bi bilo dovolj za povprečnega evropskega uporabnika, saj slednji ne prevozi več kot 50 kilometrov na dan. Baterije se s pomočjo hitrega polnjenja do 80 odstotkov napolnijo v 40 minutah, za vse, ki bi želeli več dosega pa Mazda obljublja podaljševalnik dosega v obliki mini rotacijskega motorja, ki bo na voljo prihodnje leto.
Evropske stranke že lahko oddajo naročila za Mazdo MX-30, ki bo prodajne salone prišla jeseni letos. Cena za slovenski trg še ni znana, so pa pri slovenskem uvozniku potrdili, da so že prejeli nekaj prednaročil.