in ,

Nova MAZDA BT-50 s Kodo oblikovanjem in Isuzujevimi koreninami

Dober teden po prvi pobegli fotografiji so pri Mazdi predstavili novo generacijo svojega poltovornjaškega modela BT-50

Dejstvo je, da aktualni BT-50 ni ravno na istem oblikovnem nivoju kot ostali del Mazdine prodajne palete, a se bo to zdaj spremenilo, saj je novinec oblikovan v duhu hišne oblikovalske filozofije Kodo, kar pomeni prepoznaven sprednji del, masko v slogu modela CX-5 (in vseh drugih Mazdinih modelov) in nekoliko preprostejša svetila na zadku.

Še več novosti kot navzven je v notranjosti nove Mazde BT-50, ki je dobila boljše materiale, nov volanski obroč in velik zaslon infozabavnega sistem, ki podpira tudi Apple CarPlay in Android Auto. Pri Mazdi so moči tokrat združili z Isuzujem, kar seveda pomeni, da si novi BT-50 osnovo deli z modelom D-Max in ne več s Fordom Rangerjem, poganja pa ga trilitrski turbodizel največje moči 114 kW 190 KM) in 450 Nm navora.

Novi BT-50 temelji na isti osnovi kot Isuzu D-Max.

Tudi zato novincu ne bi smelo biti težko vleči priklopnika največje mase 3.500 kilogramov in tovora teže 1.000 kilogramov. Mazda je svojemu delovnemu živinčetu namenila kar lepo število asistenčnih sistemov, kot so Adaptive Cruise Control, Auto Emergency Braking, Lane Keep Assist, Blind Spot Monitoring in Rear Cross Traffic Alert.

Začetek prodaje novega Mazdinega pick-upa je napovedan za drugo polovico letošnjega leta.

Galerija: Mazda BT-50

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Mike LEITNER: Pol ESPARGARO ima odprte druge opcije

FIA bi pozdravila angažiranje vrhunskih ekip v drugih serijah