V ponedeljek je Formula 1 zagnala kampanjo proti neenakosti in za raznolikost. “WeRaceAsOne” z glavnimi barvami vseh ekip v obliki mavrice stoji tudi za to, da ljudje v skupnosti motošporta stopijo skupaj, kot v času pandemije koronavirusa. Ta kampanja si je zadala tudi cilj, da imajo ljudje v športu enake možnosti, ne glede na njihov izvor in barvo kože.
Chase Carey, prvi mož Formule 1, je v okviru kampanje WeRaceAsOne napovedal različne akcije za zbiranje denarja, ves prihodek pa bo šel organizacijam za pomoč. In ena izmed teh akcij je sedaj znana in v neki meri zveni kot zapoznela prvoaprilska šala, čeprav je to resnična zadeva. Formula 1 bo prodajala črno-bele kocke na klasični ciljni zastavi motošporta. Formula 1 si je zadala cilj, da na vsaki dirki zbere 11.000 funtov, pri čem pa naj bi prodali le 56 od 80-ih kock zastavice. Preostalih 24 ostane prostih za organizatorje dirk (za njihove goste in lastne navijače).
Navijači, ki bodo želeli imeti svoje ime na ciljni zastavici, bodo morali plačati 199,0 funtov, pri tem pa si določenega mesta na zastavici ne bodo mogli prosto izbrati. Ko se bo dirka končala, bo zastavica skrbno razrezana in prodane kocke se bodo uokvirile, kupci pa bodo prejeli še certifikat pristnosti. Kdor želi sodelovati v prvi akciji na uvodni dirki sezone v Avstriji, naj klikne TUKAJ!
Če vam na prvi dirki ne uspe, ne obupat, ta akcija se bo izvajala na vseh dirkah!