in ,

Premiera za AUDI e-tron S in e-tron S Sportback

Pri Audiju so razkrili večino informacij o športnih različicah modelov e-tron.

Oba primerka e-tron S seveda slonita na že znani osnovi s tremi motorji, kar pomeni, da dva elektromotorja poganjata zadnjo, tretji pa sprednjo os. Vse skupaj znese za 503 KM največje moči in za 973 Nm sistemskega navora, ki je v maksimalnem obsegu na voljo vsega osem sekund, a vse skupaj seveda vseeno zagotavlja sprint z mesta do stotice v 4,5 sekunde in najvišjo hitrost 209 km/h.

Galerija: Audi e-tron S

Elektromotorni trojček podpirajo baterije skupne zmogljivosti 95 kWh, od katerih je 91 odstotkov uporabnih (86 kWh), kar zagotavlja 363 kilometrov dosega po WLTP-standardu. V osnovi za pogon skrbita oba elektromotorja na zadnji osi, prvi se priključi v primeru, ko voznik želi več moči, ali ko ni na voljo dovolj oprijema. Zanimivo je, da so pri Audiju z modeloma e-tron S poskrbeli tudi za tiste, ki bi želeli podnašati zadek, a je za to početje potrebno preklopiti v način vožnje Dynamic.

Galerija: Audi e-tron S Sportback

V Ingolstadtu so modeloma z oznako S prilagodili tudi krmilni mehanizem in poskrbeli za zajetnejše zavore, obenem pa imata e-tron S in e-tron S Sportback tudi za 50 mm razširjen kolotek. V notranjosti seveda ne manjka infozabavni sistem MMI z dvema zaslonoma ter obvezni Audi Virtual Cockpit, voznik in sopotniki pa se lahko zleknejo na sedeže, odete v napa usnje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Valentino ROSSI na zasebnih testiranjih v MUGELLU

Pred VN AVSTRIJE: Porast števila okužb s COVID-19 pri naših severnih sosedih