HUNGARORING: Pesek na stezi, vročina v zraku in Hamiltonova dominanca

Razmerje moči povsem na vrhu ostaja nespremenjeno, oba Mercedesa sta daleč pred vsemi. Po avstrijskih dirkah v skupnem seštevku vodi Valterri Bottas, a Lewis Hamilton mu po slabši predstavi na prvi dirki že diha za ovratnik. Druga sila je Red Bull, ki pa ima izrazito diskrepanco med uspešnostjo obeh dirkačev, zaradi česar se veča pritisk predvsem na Alexa Albona, ki je tudi zaradi nekaj smole že v nemilosti medijev.

Ne glede na solidno točkovno bero na drugi dirki pri Rdečih bikih priznavajo, da so prepočasni za odprt boj z Mercedesom, a bi v tem pogledu lahko Hungaroring zanje predstavljal konkurenčno prednost, saj je steza zelo zavita. Zmagati na madžarskih tleh bo kljub vsemu zelo težko, saj se tukaj odlično počuti tudi Lewis Hamilton, ki je na VN Madžarske doslej slavil kar sedemkrat. Če zmaga še letos, bo že tretjič zapored v Mogyorodu stal na najvišji stopnički.

Mercedesa sta bila v Avstriji premočna za konkurenco. Je zaviti Hungaroring morda priložnost za Red Bull ali celo odpisani Ferrari?

Na Hungaroringu je skozi leto relativno malo dogodkov, zato je steza običajno precej zaprašena. Prav zato bi morala ob koncu dirkaškega tedna VN Madžarske, postati precej hitrejša, kar pa je na Madžarskem prej izjema kot pravilo, saj veter nenehno prinaša nove prašne delce na asfaltno podlago. Zaradi razgibane in ozke steze je prehitevanje v suhih razmerah precej oteženo, edino pravo mesto za prehitevanje je pravzaprav vhod v prvi zavoj. Leta 2006 so na Hungaroringu izpeljali šele prvo dirko v dežju, saj  pred tem na dan dirke kar dve desetletji ni deževalo. Proga ima šestnajst zavojev, šest levih in deset desnih. Krog je dolg 4,381 km, dirkači jih na dirki F1 odpeljejo 70 (306,530 km).

VN Madžarske je zvezda stalnica v koledarju Formule 1 že od prve izvedbe leta 1986 in je po stažu za Monzo in Monte Carlom tretja najbolj tradicionalna dirka v aktualnem koledarju. S štirimi kilometri in 381 metri je proga v kraju Mogyorod, 15 kilometrov severovzhodno od Budimpešte, za približno 300 metrov daljša od originalne trase, na kateri so nastopali med letoma 1986 in 1988. Med letoma 1989 in 2002 so jo celo skrajšali pod štiri kilometre (3,975 km). Še vedno spada med krajše proge v formuli ena, krajše so le v Monte Carlu (VN Monaka), Montrealu (VN Kanade), Spielbergu (VN Avstrije) in Interlagosu (VN Brazilije).

Steza je dolga 4,381 kilometra in ima 16 ovinkov. Edina prava priložnost za prehitevanje je vhod v 1. ovinek.

Največji dolžniki začetka letošnje sezone Formule 1 so vsekakor pri Ferrariju, ki se je znašel v največji krizi zadnjih let. Mnogi pričakujejo, da bi lahko prav Italijani presenetili, saj so v zavitih delih steze bistveno močnejši kot na ravninah. Krog kandidatov za presenečenja je še širši, ne smemo pozabiti na Racing Point in McLaren.

Še vedno čakamo, kakšna bo uradna razsodba v primeru Racing Point.

Prav Racing Point RP20 je tisti dirkalnik, zaradi katerega se je v zadnjem tednu ob Ferrariju SF100 prelilo največ črnila. »Roza Mercedes« je glavna tarča pritožbe ekipe Renault, ki je prepričana, da naj bi bile omenjene komponente intelektualna last Mercedesa, kar pa je v nasprotju s pravili Formule 1. Videli bomo, kako se bo razpletla ta saga.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO