Potem ko so prejšnji konec tedna protestirali proti podobni zasnovi zavornih kanalov Mercedesa in Racing Pointa na VN Štajerske, je Renault ponovno vložil enako pritožbo. V dokumentih so ponovno navedeni členi 2.1 in 3.2 ter trije pododdelki Dodatka 6 k športnemu kodeksu, ki se nanaša na oba voznika ekipe Racing Point.
Lance Stroll in Sergio Perez sta ta vikend končala na četrtem in sedmem mestu, na lestvici konstruktorjev pa je Racing Point zdaj četrti s 40 točkami, prav tako kot McLaren, medtem ko je Renault od njiju oddaljen za 28 točk.
Členi, omenjeni v protestu, se nanašajo na dele dirkalnika, ki so opredeljeni kot tisti, ki jih morajo ekipe same zasnovati in izdelati. Glede na pravila je Renault prepričan, da Racing Point svojih zavornih kanalov ni oblikoval sam in da so informacije prejeli od Mercedesa.
“Potrjujemo, da je ekipa Renault DP World F1 poslala komisarjem prošnjo za razjasnitev zakonitosti dirkalnika Racing PointRP20. Glede tega vprašanja nimamo dodatnih odgovorov, dokler komisarji ne sprejmejo odločitve,” so sporočili iz ekipe Renault.
Čeprav pri Racing Pointu trdi, da je bil letošnji avtomobil narejen z odobritvijo FIA-e, je krovna organizacija pozneje posredovala informacije, da zasnova spornega dela ni bila preverjena.