in ,

A je bil FERRARI žrtev nove vohunske afere?

Ferrari bi lahko bil žrtev industrijskega vohunjenja trdijo italijanski mediji. FIA bi naj dobila preveč natančne podatke in je lahko hitro prilagodila tehnični pravilnik

Pogonski sklop Scuderie je lani dvignil veliko prahu. Sprva so se pri Ferrariju lahko upirali, a proti koncu leta so zaradi več tehničnih direktiv, morali motor in elektroniko prilagoditi. S tem pa je moč motorja in hitrost dirkalnika močno padla.

Letos imajo podobne težave in vidno je, da zaradi novih tehničnih pravil ne zmorejo povrniti lanske surove moči dirkalniku. To je tudi na dirki na Madžarskem priznal šef Ferrarija Mattia Binotto. »Novi tehnični predpisi so zelo zahtevni in zapleteni. Potrebujemo dodatna pojasnila in navodila FIE, da jih bomo razumeli in obrnili sebi v prid. To je enostavno proces, ki traja. Od lani je bilo izdanih veliko novih tehničnih direktiv FIE. Zato so nekatera področja še nerazjasnjena,« je dejal Binotto na tiskovni konferenci šefov ekip v Hungaroringu.

»Mislim, da ni kriv samo Ferrari za te nove direktive. Seveda so se morali tudi drugi proizvajalci prilagoditi. A naše prilagoditve niso bile tako uspešne in to se vidi na rezultatih,« je še povedal šef Ferrarija.

Mercedesov šef Toto Wolff, je tako razlago označil kot navaden »bull sh.t«. Povedal je, da druge ekipe niso imele toliko težav in so se enostavno prilagodile. S tem je nakazal, da je Ferrari lani goljufal, saj če ne bi, bi moč motorja tudi po prilagoditvah ostala enaka.

Vprašanje, ki so ga zastavili kolegi v Corriere dello Sport pa je bilo, kako so tekmeci vedeli, kako Ferrari manipulira. Kolegi menijo, da je to bilo možno samo z industrijskim vohunjenjem. Te informacije, ki jih je nekdo nekako dobil, so bile potem osnova, da je FIA začela uradno preiskavo in jo končala z zasebnim dogovorom s Ferrarijem.

Binotto je po dogovoru dejal, da ni javen zato, ker bi razkritje le tega negativno vplivalo na Ferrari, saj je v njem veliko informacij oFerrarijevi intelektualni lastnini. Dodal je še: »Ni bilo nobene očitne kršitve. Saj če bi bila vsaj ena kršitev, bi bili diskvalificirani

Kot smo že pisali, je Scuderia prerazporedila osebje, da bi »motorno krizo« čimprej rešili. Med najbolj znanimi, ki se je vrnil in dobil pomembno vlogo je Rory Byrne, ki je odločilno vplival na uspehe v času Schumacherja.

Ali je FIA res dobila podatke o Ferrariju na podlagi industrijskega vohunjenja, pa bo ostalo vsaj še nekaj časa skrivnost. Če bo nov Ferrarijev oddelek uspešen, bo težave verjetno hitro pozabljene, če pa ne, pa se zgodba še lahko zaplete.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VILLENEUVE poziva RED BULL, da ALBONA zamenja z VETTLOM

VALTTERI BOTTAS: Letos sem dovolj hiter, da lahko postanem prvak