in ,

Primer RACING POINT: Protest RENAULTA bo obravnavan med dirkama v SILVERSTONEU

Med obema dirkama v Silverstoneu bo FIA obravnavala primer Renault proti Racing Pointu. Slednji si v pogledu zaslišanj ne delajo nobenih skrbi.

V pogledu protesta proti Racing Pointu bo zaslišanje potekalo prihodnji teden, torej med obema dirkama v Silerstoneu. Kajti pred tem bo lahko Renault vložil še tretji protest zapored. Prvič so to storili po dirki za VN Štajerske, drugič pa po Madžarski. Francozi so še vedno prepričani, da Racing Point svojega dirkalnika ni zasnoval le na podlagi fotografij lanskega Mercedesa.

Vsi trije protesti se bodo prihodnji teden povezali in bodo zaslišani pred novim odborom, ki je sestavljen iz več komisarjev. Primer obravnava predvsem zavorne kanale dirkalnika Racing Point. Obe sprti strani sta v preteklih tednih zbrali dokazno gradivo in tega predali veljakom iz FIA-e. Andrew Green, tehnični šef Racing Pointa, je prepričan, da je njihova obramba vodoodporna. “Menimo, da so naši argumenti zelo močni. Nekateri dokumenti, na katerih smo delali v preteklih tednih, so bili predani FIA-i, prav tako pa smo pred nekaj dnevi komisarjem poslali našo obrambo.

Prihodnji teden, torej pred drugo dirko v Silverstoneu, naj bi potekalo zaslišanje v primeru pritožbe Renaulta proti Racing Pointu.

Najbolj so v preteklih tednih na tej zadevi delali odvetniki ekip. Zaradi česar je Green prepričan, da bodo protesti zavrnjeni. “Mislim, da so pravila dokaj jasna. In tudi mi smo podali naše stališče. Vse smo storili znotraj pravilnika, zaradi česar menim, da nismo dolžni odgovora.” Racing Pointu bo na obravnavi koristilo dejstvo, da je tehnični šef FIA-e, Nikolas Tombazis dirkalnik RP20 že pred začetkom sezone označil za legalen. Vendar pa je pred nekaj tedni priznal, da pred obiskom tovarne ekipe Racing Point v Silverstoneu pred prvotnim začetkom sezone v Avstraliji teh zavornih kanalov ni detajlno pogledal.

Tehnični šef ekipe Racing Point, Andrew Green, je prepričan, da je njihova obramba vodoodporna in poudarja, da pred FIA-o niso ničesar skrivali.

Green na to izjavo odgovori, da je FIA ob svojem obisku prejela vse podatke, tudi o zavornih kanalih. “In tega dne so opravili tudi primerjavo: z našimi zavornimi kanali in Mercedesovimi. O tem smo tudi razpravljali.” Tehnični šef Racing Pointa še pojasni, da Tombazis pri obisku tovarne ni bil prisoten. V svojih prejšnjih izjavah je ugovarjal temu opazovanju, prav tako pa je tehnik FIA-e priznal, da je bila verjetno napaka, ker si ni podrobno ogledal zavornih kanalov. Green pa o tem meni: “Nimamo kaj skrivati. Opazili so podobnost z Mercedesom, vendar smo jim potem pojasnili, zakaj ta podobnost. Namreč zato, ker smo leta 2019 dokupili zavorne kanale.”     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

JOHN ELKANN: SAINZ in LECLERC se bosta leta 2021 preselila v MARANELLO

JASON WATT: Ekipa HAAS bi morala razmisliti o zamenjavi FERRARIJA