in ,

Tudi FERRARI od FIA-e in FORMULE 1 zahteva pojasnilo zakonitosti RACING POINTA

Ferrari se je vmešal v spor glede dirkalnika ekipe Racing Point in od Formule 1 in FIA-e zahteva pojasnitev ključnih vidikov pravilnika.

Danes naj bi potekalo zaslišanje v zvezi s protestom, ki ga je že trikrat vložila ekipa Renault proti Racing Pointu. Njihov primer se osredotoča na oblikovanje zavornih kanalov Racing Pointa, kjer Francozi trdijo, da so kopije lanskega Mercedesa, s katerim je ekipa srebrnih puščic osvojila oba naslova prvaka.

Ferrari, ki podpira Renaultov protest, je zahteval pojasnilo v športnih pravilih Formule 1, ki so za Renault ključni primer. Tiskovni predstavnik ekipe iz Maranella je kolegom iz RaceFans povedal, kako je lahko ekipa Racing Point oblikovala zadeve, ko pa so priznali, da so narejeni po vzoru Mercedesa. O tem so nagovorili tudi tehničnega šefa FIA-e Nikolasa Tombazisa tekom dirke na Madžarskem, ko je predstavil svoj obisk tovarne Racing Point pred začetkom sezone. “Prepričali smo se s tem, kar smo videli in kar nam je povedal Racing Point o svojem procesu, da so naredili fotografije in ubrali pot obratnega inženirstva. Še več, rekel bi, da to, kar so nam pokazali, je bilo prepričljivo in bili smo zadovoljni z videnim.

Prvi mož McLarna, Zak Brown, podpira prizadevanja Renaulta in sedaj Ferrarija, da se primeru kopiranja Racing Pointa pride do dna – Foto: HB Press

Zak Brown, prvi mož McLarna, je za RaceFans povedal, da se zaveda pisma in da McLaren deli pomisleke Renaulta in Ferrarija. “Podpiramo prizadevanja, da se pride do dna okrog celotnega kopiranja Racing Pointa dirkalnika Mercedesa. Menimo, da je to v nasprotju s pravili. Ker nimamo podrobnosti, nismo v položaju videti, ali je to zakonito ali ne, saj nimamo nobenih notranjih informacij. A kot se navaja, se zagotovo zdi, da je zadeva v nasprotju s tistim, kar je zapisano v Formuli 1. Zato nas zelo zanima izid Renaultovega protesta in tako kot Ferrari tudi mi iščemo pojasnila od FIA-e. Mislim, da se to ne sme nadaljevati in da mora FIA zapreti to vrzel.”      

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

PIRELLI razkril vzrok poškodb gum na prvi dirki SILVERSTONA

Toto WOLFF razkril skrivnost MERCEDESOVEGA USPEHA