Dvakratni prvak serije DTM, Rene Rast, trenutno doživlja stresne dni (tako kot njegov kolega pri blagovni znamki Audi, Nico Müller). Med dirkami DTM v Spa-Francorchampsu in na Lausitzringu Rast vozi za Audi tudi v Formuli E v Berlinu, kjer bo v vsega devetih dneh odpeljal najmanj šest dirk. Toda novopečenemu članu ekipe Audi Formula E skrbi ne povzroča le natrpan urnik.
Dirke v Formuli E so tudi za Rasta veliko bolj stresne kot v DTM, kot je ugotovil po prvih dveh dirkah. “Naenkrat se zgodi neverjetno število stvari,” pravi Rast. Začne se z intenzivno radijsko komunikacijo z dirkalnim inženirjem, ki je v DTM-u ni vajen.
“V DTM-u ne smemo govoriti z ekipo. Lahko jim sicer kaj povem po radijski zvezi, vendar mi ne smejo odgovarjati. Tu komuniciramo ves čas,” je dejal Rast: “Poleg tega z dirkalnikom Formule E ne morete ves čas voziti s polnim plinom, saj morate razpoložljivo energijo razporediti po celotni dirkaški razdalji.”
“Paziti moram na energijo in promet okoli sebe. Obstaja toliko stvari, na katere morate paziti hkrati,” pravi Rast. “In še vedno morate voziti dirko in obdržati avto na progi. Zelo, zelo težko je vse skupaj za nekoga, kot sem jaz, ki je novinec v seriji.”
Toda doslej se je Rast ob vrnitvi v Formulo E (dirko za moštvo Aguri je že odpeljal v Berlinu leta 2016), dobro odrezal. Na prvi dirki v sredo je po diskvalifikaciji voznika BMW-ja Maximiliana Güntherja osvojil točko za deseto mesto.
V četrtek je Rast, ki je v Audijevi ekipi Formule E nasledil odpuščenega Daniela Abta, pristal na zadnjem mestu po vozniški napaki v kvalifikacijah. Nato se je njegova ekipa odločila, da mu bo dovolila, da začne iz boksov. Rast se je v dirki s 24 udeleženci izboljšal na 13. mesto.