Bilo je leta 2010, ko se je pričela prevlada Red Bulla, ki je trajala štiri sezone, v katerih je Sebastian Vettel osvojil svoje štiri naslove, medtem ko je Red Bull dosegel štiri konstruktorske pokale.
Čeprav neuradno, je bil Mark Webber jasno ocenjen kot drugi dirkač ekipe Red Bulla, toda to je bilo razmerje, ki se je vedno znova iskrilo, dokler na koncu ni počilo. Prvi večji pok se je leta 2010 zgodil na dirki v Turčiji, ko se je dvojec Red Bulla v vodstvu z medsebojnim trčenjem izločil iz dirke. Mediji so bili na strani Webbra, Red Bull pa je presenetljivo branil svojega bodočega prvaka. In potem je tukaj še znamenita afera Multi-21 na dirki v Maleziji leta 2013, kjer je Vettel ignoriral ukaze moštva in prehitel Webbra ter si zagotovil zmago. V tem trenutku je bilo za Webbra konec dobrega.

Avstralec še danes ni prepričan, ali Vettel obžaluje svojo vlogo v tem primeru ali ne. Kakorkoli že, tudi Webber je priznal, da v Red Bullu ni bil ravno angel. “Vodil sem, Seb pa je bil recimo nekoliko izven položaja, že od zgodnjih klicev komandnega pulta in se je poskušal znebiti Hamiltona,” je Webber povedal bivšemu dirkaškemu kolegu Davidu Coulthardu v podcastu F1 unscripted.
“Najbolj obžalujem, da takrat nisem navil svojega motorja, ko me je Seb začel napadati. Toda instinktivno pa sem mislil ‘dobro, končati moramo to dirko, do konca je so še trije ali štirje krogi in boriva se drug proti drugemu ter obremenjujeva najin material.’ Ker je bilo jasno, da to dirko moramo dobiti. Kdo ve, tako globoko, ali Sebastian še danes obžaluje to dirko? Mogoče ne, nisem prepričan. Toda glej, tudi sam nisem bil angel na nekaterih dirkah,” še odkrito prizna Avstralec, ki se je po koncu sezone 2013 upokojil.