Britanska tradicionalna ekipa je v petek na prostem treningu VN Belgije v Spaju prvič vozila z dnom dirkalnika generacije 2021. S tem je bil McLaren prvo moštvo, ki je nova pravila praktično preizkusil na stezi, čeprav le za kratek čas.
Carlos Sainz je v petek na dopoldanskem prvem prostem treningu odpeljal le nekaj kilometrov, a kljub temu je verjetno ekipo McLaren oskrbel z mnogimi podatki za ocenitev, s čimer bodo lahko inženirji ekipe nadaljevali z razvojem tega pomembnega področja dirkalnika. Šef ekipe Andreas Seidl je pred tem pojasnil, da želi ekipa preizkusiti eksperimentalne dele in ravno to se je tudi zgodilo.
In kaj je drugače na novem dnu dirkalnika sezone 2021? Gre za področje neposredno pred zadnjimi kolesi na zunanjem robu dna dirkalnika. Torej tam, kjer se v zadnjem času nahaja vse več zarez, utorov in celo lukenj. Drugo leto bo to področje bistveno ožje in se bo pomladilo vse do zadnje obese. Manjkal bo približen trikotni odsek pred zadnjimi kolesi. Z obrezovanjem aerodinamike dna si pri FIA-i obetajo upočasnitev dirkalnikov, ki bodo v sezoni 2021 vozili tretje leto z gumami, ki so bile sprva mišljene le za sezono 2019. Odvzeta zmogljivost naj bi izenačila od takrat pridobljen podtlak.
Od leta 2017 so ekipe v svojo korist naredile te omenjene zareze in luknje, da bi kar se da zmanjšale zračne turbulence prednjih koles preden pridejo do difuzorja v zadku dirkalnika. Poleg tega so s tem poskušali na bolj učinkoviti način zračni tok preusmeriti mimo zadnjih koles, tako da lahko ta optimalno teče na difuzor. Oboje bo leta 2021 močno omejeno.