Primer Racing Point še naprej ni rešen. Sicer je Renault umaknil svoj protest proti odločitev komisarjev, toda Ferrari in Racing Point pa zaenkrat še vztrajata na obravnavo. Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, pa ne računa s tem, da bo ta primer pristal na prizivnem sodišču.
Racing Point so komisarji FIA-e na drugi dirki Silverstona kaznovali z denarno kaznijo in odvzemom 15-ih konstruktorskih točk, ker oblike in razvoja zavornih kanalov niso mogli pripisati intelektualni lastnini ekipe, veliko bolj Mercedesa. Moštva Renault, Ferrari, McLaren in Williams z rezultatom in sodbo FIA-e niso bila zadovoljna in so izrazila zanimanje za ugovor. Na koncu sta le-tega vložila le Renault in Ferrari, ki sta menila, da je kazen premila. Protest je vložil tudi Racing Point, ker menijo, da so neupravičeno kaznovani in ker hočejo oprati svoje ime. Povrhu so v ekipi prepričani, da protesti temeljijo v glavnem na tem, ker so v moštvu naredili občuten korak naprej – v tesnem sodelovanju z Mercedesom.
“To je del političnih igric v Formuli 1,” je v intervjuju za Sky povedal Toto Wolff. “Uprli so se proti zmogljivosti Racing Pointa, ki je zares izjemna v letošnji sezoni. To pa nima opravka z zavornimi kanali. Enostavno so opravili dobro delo.” Šef ekipe Mercedes pohvali Racing Point za njihov veliki korak naprej. “To je sijajna skupina ljudi, ki je v preteklih letih delovala z majhnim proračunom. In to je razlog, zakaj so zmanjšali zaostanek do nas.” Wolff verjame, da se bo ta zadeva pojasnila že v prihodnjih tednih. “Ne pričakujem, da bo to pristalo na prizivnem sodišču.” V ta namen pa morata svoj protest umakniti tudi Ferrari in Racing Point. Ali bo do tega prišlo? “Tega pa ne vem,” še doda Wolff.