in

LE MANS: Veselje pri TOYOTI in ASTON MARTINU

Toyoti je uspel hattrick na dirki za 24 ur Le Mansa, dvojne zmage pa vseeno niso uspeli doseči. Aston Martin je pobral obe zmagi v razredih GT.

Toyota #8 s Švicarjem Sebastienom Buemijem, Novozelandcem Brendonom Hartleyjem in Japoncem Kazukijem Nakajimo je zmagovalka letošnje izvedbe tradicionalne vzdržljivostne dirke 24 ur Le Mansa. Za japonsko ekipo je letošnja zmaga tretja zaporedna na tej dirki.

Letošnja izvedba dirke, ki je bila zaradi pandemije COVID-19 prestavljena na september in je potekala pred praznimi tribunami, je ponovno minila v znamenju dominance dirkalnika Toyota TS050 Hybrid. Zmagovalni trio je odpeljal 387 krogov, dvojne zmage pa Japonci vseeno niso uspeli slaviti.

Razlog za to je, da je drugi Toyotin dirkalnik s startno številko 7, ki so ga vozili Kamui Kobajaši, Mike Conway in Jose-Maria Lopez, ponoči le nekaj minut po polovici odpeljanega časa, imel težave s turbinskim polnilnikom, za kar je bil kriv defekt na izpušnem kolektorju. Oba dela so uspeli zamenjati, a so pri tem porabili skoraj 30 minut časa.

Že drugo leto zapored tako posadka Toyotinega dirkalnika s startno številko 7 nima sreče. Leta 2019 je bila trojka suvereno v vodstvu, ko jim je predrta pnevmatika uro pred koncem preprečila zmago. Tudi letos je bila Toyota #7 ob defektu že krog pred zasledovalci.

Toyota #8 je namreč v bokse morala že v soboto zvečer z okvarjenim hlajenjem zavor in potreben je bil 10-minutni servis. Ker je Toyota to napako odpravila med fazo varnostnega avtomobila, do večje izgube časa ni bilo. Po težavah za Toyoto #7 je bila zmaga za #8 le še retorično vprašanje.

Edina omembe vredna konkurenca za Toyoto sta bila oba Rebelliona R13, ki sta zasedla drugo in tretje mesto. Kar zadeva najvišjo hitrost, so bili avtomobili Oreca brez hibridnega pogona precej blizu Toyotam. Nenazadnje je Rebellion #1 (Senna/Menezes/Nato) odpeljal najhitrejši krog (3:19,264 minute).

United Autosports je v Le Mansu dosegel dvojni uspeh: Oreca #22 z vozniki Filipejem Albuquerquejem, Philom Hansonom in Paulom di Resto ni prinesla le prve zmage v Le Mansu za ekipo in vse tri voznike, temveč tudi naslov prvaka v razredu LMP2 svetovnega prvenstva WEC 2019/20, ki vključuje 24 ur Le Mansa.

Aston Martin je dvoboj v razredu GTE Pro odločil v svojo korist.

V razredu GTE Pro se je troboj zelo hitro zožil na dvoboj med Aston Martinom in Ferrarijem. Že v prvem krogu je bilo jasno, da Porsche ne bo mogel slediti tempu preostalih dveh. Porsche 911 RSR-19 pri pospeševanju iz ozkih ovinkov ni mogel slediti dirkalnikom s prisilno polnjenimi pogonskimi agregati. Na koncu so bili v dirkalniku Aston Martin Vantage AMR najhitrejši Jonny Adam, Charlie Eastwood in Salih Yoluç (TF Sport).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VN EMILIJE ROMANJE, dirka: Zmaga za Mavericka VIGNALESA, padec Pecca BAGNAIE

ALEX WURZ o norem sestanku s FERRARIJEM leta 1998