in ,

Mick SCHUMACHER v Fioranu testiral z VETTLOVIM Ferrarijem SF17H

Vodilni v prvenstvu Formule 2, Mick Schumacher, je na stezi v Fioranu testiral s Ferrarijem SF71H, s katerim je Sebastian Vettel pred dvema letoma postal podprvak Formule 1.

Za člani Ferrari Driver Academy je nadvse razburljiv dan. Mick Schumacher, Callum Ilott in Robert Shwartzman so na Ferrarijevi stezi v Fioranu imeli možnost sesti za volan dirkalnika Ferrari SF71H, s katerim je v sezoni 2018 Sebastian Vettel v prvenstvu zaostal le za Lewisom Hamiltonom.

Preizkus v Fioranu je del priprave na njihove naloge na petkovih treningih na Nürburgringu in na progi Yas Marina. Mick Schumacher bo tako na prvem treningu (9. oktobra) za VN Eifela na Nürburgringu vozil dirkalnik ekipe Alfa Romeo. Medtem, ko bo Schumacher sedel v dirkalnik švicarske ekipe z italijanskim imenom, bo Anglež Callum Ilott trening odpeljal v dirkalniku moštva Haas. Peterburžan Robert Shwartzman bo priložnost dobil na finalu prvenstva v Abu Dabiju. Za Rusa po besedah športnega direktorja Ferrarija, Laurenta Mekiesa, za zdaj še ni določeno, ali bo vozil za Alfo Romeo ali za Haas.

Člani Ferrarijevega podmladka so imeli možnost sesti za volan dirkalnika SF17H, s katerim je bil Sebastian Vettel pred dvema letoma drugi v prvenstvu.

Za Schumacherja in Ilotta Fiorano ni bil prvo občutenje Formule 1 v praksi. Ilott je lani vozil dirkalnik Alfa Romeo po dirki Formule 1 v Španiji, Schumacher pa je dva dni testiral v sklopu testiranj v Bahrajnu. En dan je presedel v dirkalniku Alfe Romeo, en dan v Ferrariju. Na drugi strani je Shwartzman včeraj, 30. septembra 2020, prvič okusil, kako se pelje dirkalnik Formule 1.

Za mehanike Ferrarija je bil Schumacher med pripravami na preizkušnjo najmanj zahtevna stranka, saj je od testiranj lani že imel pripravljen sedež. Rus je na testni dan prvi odpeljal na progo, sledil je Callum Ilott, zadnji pa se na stezo podal Mick Schumacher.

Mick Schumacher je po testiranjih povedal: “Pred kratkim sem v Mugellu vozil očetov Ferrari F2004 s fenomenalnim atmosferskim V10-motorjem. Seveda je hibridni dirkalnik, kot je tale Ferrari izpred dveh let, nekaj povsem drugega. Dirkalnik iz leta 2004 je opazno lažji in okretnejši, avtomobil iz sezone 2018 je precej hitrejši na ravnini in ustvari več potisne sile. Poleg tega imamo na volanu mlajšega dirkalnika bistveno več nastavitev, ki lahko pomagajo vozniku. Mislim, da imata oba dirkalnika svoj čar. Toda sodobni avtomobil kaže na izjemen napredek športa na področju elektronike in aerodinamike.”

“Danes sem se veliko naučil za svoj nastop na Nürburgringu. Spoznal sem še meni doslej neznane plati hibridne pogonske enote. Bolje začutim, kje so meje sodobnega dirkalnika, kar je pomembno za moj nastop na petkovem treningu na VN Eifela. Lahko sem šel do limita. Imam zelo jasno sliko o tem, kako voziti. To mi daje tudi samozavest za trening na Nürburgringu. Zahvaljujem se za to priložnost.”

Mick Schumacher bo imel še eno priložnost za vožnjo dirkalnika Formule 1, in sicer na testiranjih za mlade voznike po finalu svetovnega pokala v Abu Dabiju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BMW M3 in BMW M4: To je nova generacija SLAVNEGA MODELA

SHOVLIN namiguje, da so TEKMECI zatožili LEWISA HAMILTONA