in

FIA odgovarja na kritike HAMILTONA in VERSTAPPNA

Ko je na dirki VN Eifla zaradi dirkalnika Landoa Norrisa na stezo zapeljal varnostni avto, sta bila Lewis Hamilton in Max Verstappen zelo kritična. Michael Masi, direktor dirk FIA-e se brani pred očitki.

Foto: HB Press

Bil je 45. krog dirke za VN Eifla na Nürburgringu. Na stezi je bil varnostni avto, njegov prihod je bil nujen, saj je bilo treba odstraniti dirkalnik Landoa Norrisa, ki je odstopil zaradi težav z motorjem.

Lewis Hamilton je svojemu komandnemu pultu po radijski zvezi sporočil: “Varnostni avto je prepočasen, to s temi gumami ne bo delovalo.” Tudi Max Verstappen se je oglasil: “Moje gume so vedno bolj hladne.” Po dirki je dirkač Red Bulla menil: “Ne razumem, zakaj je varnostni avto ostal tako dolgo na stezi. Dirkalnik Norrisa je bil že odstranjen. Razumem, da se mora celotno polje zbrati skupaj, toda v teh hladnih pogojih in z našimi dirkalniki je preprosto nevarno, če se gume tako ohladijo.

Za Lewisa Hamiltona in Maxa Verstappna je bil varnostni avto na dirki VN Eifla prepočasen in povrhu tudi predolgo na stezi.

Obstajala je torej potreba po pojasnitvi Michaela Masija, direktorja dirk FIA in Avstralec razloži, zakaj so veljaki FIA ravnali korektno. “Nismo vedeli, kako dolgo bo trajalo, da se odstrani dirkalnik Norrisa, zato smo se odločili za polno fazo varnostnega avta. Iz dirkalnika Norrisa se je kadilo, očitno je šlo za ogenj pod pokrovom motorja. Luknja v zaščitni ogradi na mestu, kjer se je Lando ustavil, je bila preozka in nismo bili prepričani, ali bomo njegov dirkalnik sploh spravili skozi. Zato menimo, da je bila faza varnostnega avta najbolj varna opcija in vedno iščemo najbolj varne rešitve.

Michael Masi, direktor dirk FIA, je pojasnil, zakaj je bil varnostni avto na dirki VN Eifla na Nürburgringu tako dolgo na stezi.

Da je potem ta faza trajala tako dolgo, je bilo posledica dejstva, da smo morali vse dirkalnike za Sainzem na petem mestu, ki so zaostajali za krog, postaviti na svoje mesto. Ta ukrep je zapisan v športnem pravilniku, kjer stoji, da se morajo vsi dirkalniki, zaostali za krog, znova postaviti v pravi vrstni red. V tem primeru govorimo o desetih ali enajstih dirkalnikih in zaradi tega je faza varnostnega avta trajala dlje kot običajno,” še pojasni Masi.          

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Tudi brez nastopa na NÜRBURGRINGU je MICK SCHUMACHER hvaležen za priložnost

Govorice o konfliktu med BINOTTOM in RESTO