in ,

MERCEDES: Ugibanja okrog krmila HAMILTONA in motorja BOTTASA

Za nemir v taboru Mercedesa sta na Nürburgringu poskrbeli dve stvari: Hamiltonove težave s krmilom in okvara motorja Bottasa. Glavni strateg ekipe James Vowles skuša pojasniti ozadje.

Foto: HB Press

Dirka za VN Eifla se je za svetovnega prvaka Lewisa Hamiltona pričela s šokom. Britanec se je po radijski zvezi pritoževal nad krmilom. Njegov inženir Peter Bonnington mu je odgovoril, da zaradi pravilnika ni dovoljeno, da bi mu pred dirko zamenjali krmilo. In kaj je bilo sploh narobe?

Šef strategov pri Mercedesu James Vowles je v svoji analizi dirke povedal: “Njegovo krmilo je imelo nekaj zračnosti, pomikalo se je malo naprej in nazaj. Dirkač pa želi krmilo imeti zelo precizno, da bi prejel perfekten občutek za gume in zavoje. Če ima krmilo preveč zračnosti, potem se lahko dirkač počuti negotovega. To majhno zračnost, ki v nobenem trenutku ni predstavljalo nevarnosti, smo opazili v soboto. Vendar zaradi pravila Parc fermeja, se lahko nek del dirkalnika zamenja le takrat, če je pokvarjen ali uničen. In tukaj to ni bil primer. Zato je moral Hamilton na dirko s tem krmilom.

Kljub zmagi Hamiltona, pa je imel Mercedes na dirki VN Eifla kar nekaj težav. Bottas je moral zaradi okvare motorja odstopiti, Hamilton pa se je pritoževal nad volanom.

Hamilton je na dirki pozabil na zračnost krmila in si privozil svojo 91. zmago. Na drugi strani pa je moral Valtteri Bottas zaradi okvare motorja svoj dirkalnik parkirati v garažo. “Ob koncu faze virtualnega varnostnega avta zaradi odstopa Georgea Russella, se je Valtteri pritoževal na izgubo zmogljivosti. Na podlagi podatkov smo videli, da električni generator na turbo polnilcu ne deluje pravilno. Poskušali smo z nekaterimi nastavitvami na krmilu, da bi to popravili, a na koncu je odpovedala celotna enota MGU-H in zaradi tega smo Valtteriju sporočili, naj zapelje v garažo. Upam, da bo ta hiter odstop vodil do tega, da preprečimo morebitno kazen pribitka mest. Okvara je le električne narave in tukaj velja zlato pravilo, prej ugasneš motor, manjše so posledice okvare,” v primeru Finca doda Vowles.         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

RED BULL s tujim dirkačem? KAOS na trgu dirkačev je vse večji

VERSTAPPEN ni razočaran nad sezono 2020