Poročila v zadnjem času vse pogosteje navajajo, da želi Red Bull prevzeti Hondin motor, potem ko je japonski proizvajalec napovedal, da se po koncu sezone 2021 umika iz Formule 1.
To pomeni, da bi bila Red Bull in AlphaTauri brez motornega partnerja, toda nadaljevanje Hondinega dela na pogonski enoti bi bila za Red Bull najbolj logična rešitev, glede na način, kako se je končalo njihovo sodelovanje s prejšnjim partnerjem Renault in medtem ko je Mercedes kategorično izključil, da svoje motorje dobavlja rdečim bikom. Če pa bi Red Bull še naprej nastopal s pogonskim agregatom, ki ga zapušča Honda, potem bi potrebovali stabilnost predpisov, da bi s tem ostali konkurenčni. Kolegi iz auto motor und sport navajajo, da ekipi Red Bull in AlphaTauri grozita, da bosta zapustili Formulo 1, če ne bo uvedena zamrznitev motorjev od leta 2022 naprej.
Ali zamrznitev razvoja motorjev ali pa se poslovimo
Helmut Marko je omenjenim kolegom potrdil, da Red Bull daje prednosti motorju Honde v lastni režiji. Ker je le tako mogoče ohraniti delček neodvisnosti. Red Bull je svojo zahtevo sporočil tudi odgovornim Formule 1. “Vendar načrti zveni nekoliko bolj dramatično. Ali bo razvoj motorjev zamrznjen od leta 2022 naprej, ali pa bo Red Bull z obema ekipama zapustil Formulo 1,” se glasi ultimat rdečih bikov. V poročilu še navajajo, da pri Mercedesu glede Red Bullovega predloga vlada pozitivno mnenje, medtem ko bo Renault predlog podprl le v primeru, če bo predhodno prišlo do izravnave zmogljivosti motorjev.
Ferrari blokira Red Bullov predlog in ponuja svoje motorje
Toda Ferrari naj bi blokiral ta predlog, v poročilu pa je zapisano, da ne verjamejo, da je Red Bull v izrednih razmerah, v ekipi iz Maranella pa so pripravljeni oskrbeti Red Bull in AlphaTauri s svojimi pogonskimi sklopi. Vendar bo potrebno najprej ugotoviti, ali je za Red Bull Ferrarijev motor sploh zanimiv, glede na to, kako se je Scuderia letos borila s svojimi agregati. Druga glavna ovira so prihodnje spremembe motorjev, ki bodo od leta 2022 uporabljali 20% bio goriva, od leta 2023 pa 100% CO2 nevtralno gorivo. In Ferrari ne bi dopustil, da bi se vse te spremembe porušile zgolj zato, da bi ustrezali zahtevi Red Bulla.