in

Tudi RENAULT proti zamrznitvi motorjev

Cyril Abiteboul je potrdil, da tudi Renault nasprotuje zamrznitvi motorjev od leta 2022 naprej, za katero se tako zavzema Red Bull.

Maja letos je bil Red Bull še proti kakršni koli zamrznitvi motorjev, saj so se bali, da bo Honda v tem primeru zapustila Formulo 1.  

Sedaj pa je ekipa po napovedi Japoncev, da po koncu sezone 2021 zapuščajo Formulo 1, naredila preobrat. To jim očital tudi Jean Todt, predsednik FIA-e. To je zato, ker Red Bull ne želi znova postati partner proizvajalca in namesto tega namerava prevzeti motorje Honde. Vendar pa lahko ostanejo konkurenčni le v primeru, če noben tekmec ne bo mogel nadalje razvijati svojih motorjev. V nasprotnem primeru bi lahko tako Red Bull in AlphaTauri prenehala z dirkanjem v Formuli 1, je poudaril Helmut Marko.

Po Binottu je tudi izvršni direktor Ferrarija, Louis Camilleri povedal, da v Maranellu zamrznitve motorjev ne bodo podprli.

Medtem ko Mercedes njihov predlog podpira, sta Mattia Binotto in Louis Camilleri pojasnila, da Ferrari tega ne bo podprl. Taisto pa je sedaj storil tudi Cyril Abiteboul v imenu francoske ekipe Renault. “Če bi me vprašali pred šestimi meseci, bi si močno prizadeval za še nižjo zgornjo mejo proračuna, da bi skušali omejiti stroške šasije in tudi motorjev s sprejemom zamrznitve,” je za kolege iz MotorsportWeek.com povedal Francoz. “Toda Red Bull in Honda sta bila proti in sprejeli smo takšno kot je. Nadaljevali smo po drugi poti. Od takrat smo zelo zasedeni z delom na platformi motorjev sezone 2022 in če me danes vprašate, kaj si mislim o zamrznitvi motorjev, se moj položaj očitno razlikuje od tistega, ki sem ga imel pred šestimi meseci. Sem proti zamrznitvi motorjev. Ne nameravamo ustavi tega, kar bi lahko bila za nas pomembna platforma. Tega ne sprejemamo.

Tudi Renault je dal jasno vedeti, da predloga Red Bulla glede zamrznitve motorjev od leta 2022 naprej nikakor ne misli podpreti.

Brez zamrznitve bi bil Red Bull verjetno prisiljen, da ponovno postane partnerska ekipa proizvajalca – seveda če bodo ostali v Formuli 1. S predpisi, ki bi določajo, da bi morala ekipa z najmanjšim številom partnerjev priskrbeti motor tistemu, ki ga nima, bi to najverjetneje moral storiti Renault, Abiteboul pa kljub slabimi odnosi v preteklosti s tem nima težave. “Ker se ukvarjamo s športom, se odredbe dobro zavedamo in jo nameravamo v celoti upoštevati, kakor tudi naše obveznosti. A najprej nas morajo vprašati, kar še niso storili, drugič pa obstajajo zelo posebne okoliščine, vključno s časom, da se to zgodi,” še doda Abiteboul.                     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VN EMILIJE ROMANJE – Izjave NAJBOLJŠIH TREH kvalifikacij v IMOLI

Dirkači se upirajo proti TRACK-LIMITS sranju