in ,

BINOTTO o FERRARIJEVEM motorju za 2021: Prvi podatki so zelo VZPODBUDNI

V naslednjem letu naj bi nova Ferrarijeva pogonska enota zagotovila veliko boljšo sezono moštva iz Maranella. Šef moštva Mattia Binotto je zelo optimističen.

Ekipa Ferrari že dolgo ni bila tako na dnu – po trinajstih od sedemnajstih dirk v sezoni je najstarejša dirkaška ekipa v Formuli 1 šele na šestem mestu konstruktorske lestvice. Zaostanek do tekmecev, v tem primeru do McLarna in Racing Pointa, ki sta na 4. in 5. mestu, znaša 31 točk, Scuderio pa do tretjeuvrščene ekipe Renault loči še dodatna točka.

Kriza rdečih ima različne vzroke, eden izmed njih je zagotovo šibka pogonska enota v zadku dirkalnikov Charlesa Leclerca in Sebastiana Vettla. Ferrari je moral le-to prilagoditi, potem ko so jih odgovorni pri FIA-i po podrobnejšem pregledu pozvali k spremembam motorja, ki so ga uporabljali v sezoni 2019.

Mattia Binotto je zadovoljen z razvojem nove pogonske enote za sezono 2021.

V prihodnjem letu bi jim torej povsem nov motor moral pomagati najti pot iz krize. Prvi podatki, ki so jih dobili s testne mize, so obetavni, pravi šef ekipe iz Maranella, Mattia Binotto, ki dodaja: “Trenutno res nimamo najboljšega motorja, a z novo sezono bomo v skladu s pravili dobili povsem novo pogonsko enoto.”

“Pri Ferrariju smo veliko vložili v razvoj motorjev za sezoni 2021 in 2022, novi motor pa je trenutno na testni mizi. Tako glede zmogljivosti kot stabilnosti so povratne informacije obetavne,” je dodal Binotto.

Vodja kultne italijanske ekipe je prepričan, da jim težav ne bo povzročal niti skrajšan čas testiranj, ki začne veljati od sezone 2021 dalje. “Na nas je, da poiščemo učinkovit način za načrtovanje preskusov na testni mizi, pri izvajanju pa moramo ostati tudi kreativni. Toda tudi s temi omejitvami se je še vedno mogoče izboljšati. In glede na današnje podatke s preskusne mize sem z rezultati zadovoljen,” je dejal 51-letni, v Švici rojeni inženir.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MXGP: Svetovni prvak TIM GAJSER sezono končal s PETO ZMAGO

EMBRAER & PORSCHE: V STILU tako v ZRAKU, kot na CESTI