Največje upanje Red Bulla po napovedi odhoda Honde iz Formule 1 se je glasilo zamrznitev motorjev. Ekipa se je zavzemala, da bi se od leta 2022 naprej ustavil nadaljnji razvoj pogonskih enot, da bi lahko s tem naprej v lastni režiji uporabljali motorje sedanjega japonskega partnerja.
Presenetljivo so v Mercedesu našli zaveznika, toda Toto Wolff, šef ekipe srebrnih puščic, pravi, da do zamrznitve motorjev ne bo prišlo. Kajti Ferrari in Renault sta se kategorično izrekla proti temu predlogu. “In če dva proizvajalca motorjev ne soglašata, potem se ne more uvesti. Verjetno imata razloge, zakaj sta proti. Njuni stališči sta zelo jasni, zaradi česar do zamrznitve ne bo prišlo.” Alternativni predlog, če z zamrznitvijo ne bi uspelo, bi bil tako imenovani Balance od Performance pravilnik, kjer bi bili proizvajalci umetno upočasnjeni, da bi bilo polje bolj izenačeno. Proti temu pa je bil Mercedes: “To bi bil začetek konca Formule 1,” tako Wolff.
Kajti po mnenju Avstrijca ta tema že v drugi serijah ni delovala in bi vedno znova vodila do vročih razprav. “In v športu, ki je bil vedno konkurenčna družba, bi spodkopali njegov celoten DNK. To bi bil potem trenutek, ko bi mi to tema pospravili v predal.” Obstaja pa možnost, da se novi pravilnik leta 2026 prestavi naprej, predlaga Wolff. Potem bi lahko nekoliko prej začeli s promocijo trajnostne Formule 1. “Verjamem, da lahko s to generacijo motorjev dokažemo, da lahko s sedanjimi hibridnimi motorji že sedaj naredimo veliki korak v smeri novega sveta.”