in ,

VN TURČIJE – FP1: Na prvem treningu drsenja najhitrejša MAX VERSTAPPEN in RED BULL

Max Verstappen si je v zadnjih sekundah treninga VN Turčije zagotovil najhitrejši čas, za njim se je uvrstil moštveni kolega Alex Albon, tretji pa je bil Charles Leclerc s Ferrarijem.

Formula 1 ima za seboj nenavaden prvi prosti trening VN Turčije v Istanbulu. Rdeča nit prvega preizkušanja steze dirkališča Istanbul Park je bilo vrtenje dirkačev po zelo spolzkem terenu in velike časovne razlike.

Očitno sta Red Bullova dirkača v drsenju po stezi najbolje opravila svoje delo. Tega pa za dirkača Mercedesa ne moremo trditi, saj je bil Bottas deveti, Hamilton pa šele petnajsti. Presenetljivo dobro so se odrezali pri AlphaTauriju in Ferrariju. Najhitrejši čas dopoldanskega treninga je v zadnjih sekundah dosegel Max Verstappen, ki je krog odpeljal v času 1:35,077 minute na trdi zmesi gum.

V prvih minutah treninga je bilo težko razmišljati o čistih vožnjah na stezi. “To je še huje kot na ledu,” je verjetno v imenu vseh dirkačev povedal Max Verstappen. “Na ravninah sploh ne morem voziti s polnim plinom,” pa je po radijski zvezi sporočil Lando Norris iz McLarna. Vedno znova smo lahko opazovali, kako so dirkalniki pri pospeševanju poplesavali z zadkom.

Za Verstappnom se je na drugo mesto uvrstil njegov moštveni kolega Alex Albon.

Največ izletov s steze in vrtenj smo videli v prvem zavoju. Razlog je bil – poleg nove asfaltne površine – hitro najden. Pred treningom so namreč organizatorji stezo sprali, da bi iz asfalta očistilo oljni bitumen. Toda do začetka treninga se steza ni dovolj posušila. Že po nekaj minutah pa je bil trening prekinjen, kajti Charles Leclerc je ob vhodu v bokse pobral stebriček, zaradi česar so morali to mesto popraviti.

Na tretje mesto se je zavihtel Charles Leclerc s svojim Ferrarijem.

Šele pozneje smo bili priča vse boljšim časom, čeprav smo bili še vedno zelo daleč vstran od časa pole positiona iz leta 2011, ki je znašal 1:25.049 minute. Dejansko se je računalo, da bi morali biti današnji časi za štiri sekunde hitrejši kot takrat. Sicer grobih pripetljajev na stezi ni bilo, le Carlos Sainz je moral slabe pol ure pred koncem treninga svoj dirkalnik parkirati ob robu steze. “Motor, servo krmilo,” je španec povedal v radijski zvezi. Z večjimi težavami se bo ubadal George Russell, ki ima v dirkalniku novi motor, novo enoto MGU-H in novi turbo polnilec. S tem je mladi Britanec prvi dirkač letošnje sezone, ki bo delež kazni pribitka mest.

Tako pa je stanje na stezi slikovito opisal Max Verstappen.

Kot rečeno, sta bila na prvem prostem treningu najhitrejša oba dirkalnika Red Bulla. Max Verstappen je bil za dobri dve desetinki sekunde hitrejši od Alexa Albona, dobre štiri desetinke sekunde pa je za Nizozemcem na tretjem mestu zaostal Charles Leclerc. Znova odličen je bil Pierre Galsy, ki je zasedel četrto mesto, na petem pa najdemo Sebastiana Vettla, ki je bil z zaostankom dobre pol sekunde tudi zadnji dirkač, ki je za vodilnim zaostal za manj kot sekundo.

Mercedes se na prvem treningu ni izkazal. Valtteri Bottas je bil eden izmed mnogih, ki je pokazal svoje veščine v vrtenju z dirkalnikom Formule 1.

Šesti Daniil Kvjat je namreč že beležil zaostanek 1,6 sekunde! Sedmi Lando Norris pa je imel zaostanek že za več kot dve sekundi. Osmi je bil Antonio Giovinazzi, šele na devetem mestu pa najdemo prvega dirkača Mercedesa in sicer Valtterija Bottasa. Deseterico pa zaključuje Esteban Ocon, ki je za Verstappnom zaostal za 3,3 sekunde.

Od enajstega mesta naprej, pa so se dirkači razvrstili takole: Nicholas Latifi, Sergio Perez, Lance Stroll, Romain Grosjean, Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen, Kevin Magnussen, Daniel Ricciardo, Carlos Sainz in George Russell.    

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VN TURČIJE: 300-ta DIRKA za RED BULL v Formuli 1

ALBON ne bi sprejel degradiranja v ekipo ALPHATAURI