Ko gre v kraljevem razredu motošporta za temo varčevanja, potem ni tabujev. Vse se postavi na mizo. Med drugim se razpravlja o tem, ali ne bi od leta 2030 v Formuli 1 prepovedali uporabo vetrovnikov.
Ozadje tiči v tem, da se razvoj CFD tehnologije tako krepi, da bi se lahko čez deset let dirkalniki razvili v celoti brez vetrovnikov. Toto Wolff, šef ekipe Mercedes pa je skeptičen, ali bi načelo čiste teorije delovalo, preden se rezultat postavi na stezo. “Vsi smo si enotni, da bodo nekega dne izračuni tako precizni, da bi se lahko zares odrekli vetrovnikom. Toda to je ogromen korak v pravilniku in zame osebno se tukaj postavljajo tudi vprašanja povezana z varnostjo. Tukaj govorimo o najhitrejših dirkalnikih na svetu, ki generirajo več podtlaka kot nikoli prej. Ne vem, če moramo eksperimentirati z življenji dirkačev, če bi se povsem zanesli na CFD tehnologijo. Ocenjujem, da je leto 2030 realen cilj, da se to izvede. In seveda to prinaša tudi nižje stroške.“
Marcin Budkowski, poslovni direktor ekipe Renault, pa o tej temi meni: “Že lep čas govorimo o tem. Nevarnost je enostavno v tem, da izdeluješ dirkalnik, ki temelji le na izračunih in potem prideš prvič na stezo, kjer se dirkalnik obnašala povsem drugače kot pričakovano. Kako se lahko neka ekipa izvleče iz te godlje, tega ne vem. Veliko se v Formuli 1 vrti okrog korelacij – ali podatki iz računalnika in vetrovnika odgovarjajo vrednostim, ki jih dobimo na stezi? Danes igra vetrovnik zelo veliko vlogo.” Andreas Seidl, šef ekipe McLaren, pa doda: “Dolgoročno menim, da je takšen korak mogoč. CFD opravlja izjemen napredek. Da bi pa se v celoti odrekli vetrovniku, pa je zame še zelo daleč do tega.“