in ,

SUBARU BRZ: Moderni predstavnik STARE ŠOLE

Subaru je na dirkališču Thermal Club v mestu Thermal v Kaliforniji predstavil povsem nov športni kupe BRZ.

Recept za drugo generacijo je enak kot za prvo. V nasprotju s trendi vedno težjih športnih terencev je novi BRZ lahek, ima ultra nizko težišče, odlikuje ga natančna vodljivost in soliden nivo udobja.

Konstrukcijsko ima novi Subaru BRZ zdaj okvir karoserije s 50 odstotkov boljšo torzijsko trdnostjo kot prejšnji model, maso 1.315 kg, nov atmosferski bokserski motor in enak poudarek na zmogljivosti in užitku v vožnji kot prej.

Novi štirivaljni atmosferski 2,4-litrski bokserski motor doseže 230 KM in največji navor 250 Nm, rdeče polje na števcu vrtljajev pa se začne pri 7000/min. Motor sodluje s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, moč pa se prenaša na zadnji kolesi, kot se za kupeja stare šole tudi spodobi! Resda je na voljo tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik, a je zato diferencial z omejenim zdrsom vedno del serijske opreme.

Novi BRZ pa ne žrtvuje niti vsakdanjega udobja, saj ponuja uporaben prtljažni prostor, medtem ko je vzmetenje tudi zadovoljivo udobno za vsakodnevno uporabo.

Če govorimo o notranjosti, je Subaru BRZ dobil povsem novo instrumentno ploščo, usmerjeno k vozniku, z vsemi sodobnimi funkcijami, ki si jih lahko želite. Instrumenti so digitalni, z novim 7-palčnim zaslonom s prevladujočim števcem vrtljajev in merilnikom hitrosti.

Levo od merilnika vrtljajev lahko vozniki sami nastavijo, katere dodatne informacije bodo prikazane izmed številnih funkcij nadzora motorja in vožnje. Na 8-palčnem osrednjem zaslonu na dotik domuje sistem za zabavo in informacije Subaru Starlink, pa tudi Android Auto, Apple CarPlay in še več, dražji paket opreme pa vključuje tudi telematiko.

V primerjavi s predhodnikom je novi Subaru BRZ za 30 mm daljši, ima enako širino, a je tudi 10 mm nižji. Medosna razdalja meri 2.575 mm, kar je za 5 mm več kot pri predhodniku.

Subaru še ni razkril podatkov o pospeševanju in drugih zmogljivostih, je pa podrobno predstavil nov model nadzora stabilnosti. Prenovljeno vzmetenje VSC ponuja izbiro med petimi različnimi nastavitvami in popolno deaktiviranje nadzora oprijema.

Novi športni Subaru bodo proizvajali v tovarni Gunma na Japonskem , na trg pa prihaja prihodnje leto.

Galerija: Subaru BRZ

ROSS BRAWN: So mnogi dirkači le običajne mevže?

MINI Vision Urbanaut: Futuristični samovozeči MINIVAN