in ,

RENAULT: To kar počne RED BULL zaradi odhoda HONDE, je hinavsko

Renault pravi, da mora potencialna zamrznitev motorjev ustrezati Formuli 1 in se ne sme izvajati zgolj zaradi dejstva, ker Honda zapušča kraljevi razred motošporta.

Honda bo o koncu sezone 2021 zapustila Formulo 1, njihov partner Red Bull pa je že izrazil željo, da njihove motorje uporablja v lastni režiji, pri tem pa zamrznitev motorjev od leta 2022 označil kot bistven pogoj, drugače bi se lahko z obema ekipama poslovili iz tega športa.

Mercedes je že od samega začetka izrazil podporo njihovemu predlogu, Ferrari pa je po prvotnem upiranju sedaj omilil svojo držo in bi bil pripravljen soglašati z ustavitvijo razvoja motorjev do novega pravilnika. Tudi Renault pravi, da podpira zamrznitev, a istočasno Francozi poudarjajo, da tega ni mogoče storiti zgolj zato, da bi zadovoljili potrebe Red Bulla. “Pred uvedbo  novega sklopa predpisov smo si vedno prizadevali za zamrznitev,” je dejal izvršni direktor Renaulta Marcin Budkowski. “Če morate razvijate sedanje motorje in istočasno razvijati novo tehnologijo, potem bi potrebovali dodatnih 100 ljudi. Menimo, da je nerazumno imeti hkrati dva razvojna programa. Pravi način zamrznitve je približno tri leta pred uvedbo novih predpisov, zato smo takrat dejansko zagovarjali takšno rešitev.

Še na začetku leta je bila Honda – razumljivo v navezi z Red Bullom – proti omejitvam in zamrznitvi razvoja, sedaj pa se je zadeva obrnila na glavo.

Poljak nadaljuje: “Zanimivo je, da je bila Honda proti zamrznitvi razvoja motorjev in očitno skozi glas Red Bulla, ki je takrat glasoval v različnih odborih. Zanimivo je, da je sedaj Red Bull zelo naklonjen zamrznitvi, kar nas v neki meri zelo čudi.Budkowski je poudaril, da mora biti odločitev v interesu celotnega prvenstva. “Mislim da se veliko govori o predvidevanju teh novih predpisov do enega leta, kar je po mojem mnenju smiselno za Formulo 1, če najdemo pravi sklop pravil, potencialno boljši sklop. Toda sedaj ne moremo reči, da bomo zamrznili na primer leta 2021, kajti vključili smo vse programe motorjev.

Marcin Budkowski iz Renaulta poudarja, da se zamrznitev razvoja ne sme sprejeti, ker to ugaja Red Bullu in ker se je Honda odločila za slovo. Takšne zadeve se sprejemajo v interesu celotnega prvenstva.

Odločitev športa ni bila, da zamrznemo zgodaj, saj smo vložili čas in trud v novo specifikacijo motorjev, toda z veseljem najdemo kompromis – seveda če gre za razumen kompromis. To je naše stališče in če sem iskren, je bilo ves čas dosledno. Naredimo nekaj kompromisa, če želite, toda po pravilih, ne samo zato, ker se je Honda nenadoma odločila, da je predrago delati motor za Formulo 1, čeprav prej niso bili takšnega mnenja. Poiščimo pravo stvar za šport, poiščimo pravo formulo motorja za prihodnost in ob pravem času,” še zaključi Budkowski.        

Komentiraj

Loading…

0

VN BAHRAJNA, FP3: Generalko večernih kvalifikacij dobil MAX VERSTAPPEN

VN BAHRAJNA, kvalifikacije: HAMILTON s prvega startnega položaja, oba FERRARIJA izpadla v Q2