Če bo Ferrari soglašal z zamrznitvijo motorjev od leta 2022 naprej, potem le pod enim pogojem, da se uvedba novega pravilnika motorjev iz leta 2026 prestavi v 2025. Toda za to ni veliko časa. Po besedah šefa ekipe Mattie Binotta, bi v ta namen potrebovali jasno tehnično podlago pravilnika do sredine leta 2022.
Toda dela na novem konceptu motorja se po besedah Tota Wolffa, šefa ekipe Mercedes, niso začela. “Kljub temu pa menim, da je to izvedljivo,” tako Avstrijec, ki se prav tako zavzema za zgodnejšo uvedbo novih agregatov. “Vsi opažamo, kaj se dogaja v svetu. Zato moramo storiti vse, da nove motorje uvedemo že leta 2025. Vsi proizvajalci se s tem strinjajo.” In ker nihče ne želi vzporedno delati na aktualnem in novem konceptu motorja, Wolff zamrznitev motorjev od leta 2022 vidi kot zelo koristno. To je najprej predlagal Red Bull, da bi lahko po odhodu Honde iz Formule 1 sami uporabljali njihove motorje.
Medtem je ekipa energijskih pijač na svojo stran pridobila tudi druge proizvajalce, kljub začetnemu nasprotovanju tega načrta. “Mi smo definitivno pripravljeni, da to podpremo,” poudari Wolff. “Pripravljeni smo, da načrtovano zamrznitev iz leta 2023 prestavimo na 2022. S tem nimamo nobenih težav.” Drugi proizvajalci kot je Ferrari so svoje soglasje povezali s pogoji. A vse kaže na to, da bi lahko bila zamrznitev motorjev leto dni prej v območju mogočega.