Dejstvo, da je Ferrari v minuli sezoni Formule 1 v konstruktorskem seštevku zasedel šesto mesto, kar je najslabši rezultat za “rdeče” v zadnjih 40 letih, je bilo med drugim posledica nekonkurenčneg pogonske enote dirkalnika SF1000. Po skrivnostnem dogovoru s FIA-o v začetku lanskega leta je Scuderia na tem področju popolnoma izgubila stik z vrhom.
Šef ekipe Mattia Binotto je lani jeseni napovedal, da bodo za sezono 2021 pripravili popolnoma nov motor. V minuli sezoni večje izboljšave niso bile možne, ker je bil razvoj pogonskih enot zamrznjen. Za letos pa so lahko v Maranellu vseeno spremenili kar nekaj stvari.
Ne glede na prvotne napovedi o radikalnih spremembah se govori, da so se za letošnjo sezono pri Ferrariju odločili za bolj evolucijski pristop, glavne spremembe pa naj bi doživela hladilni sistem in električni del pogonske enote. V slogu Mercedesove zasnove naj bi ločili turbinski polnilnik in kompresor, ki naj bi bila zdaj nameščena vsak na svoji strani motorja z notranjim zgorevanjem.
Največja sprememba je nova glava valja, kar smo sicer pričakovali šele leta 2022. Nova zasnova naj bi omogočila boljšo atomizacijo goriva in višji tlak v zgorevalni komori. Tudi krona bata in rešetka na odmični gredi bosta imeli povsem novo zasnovo.
Poleg tega naj bi Ferrari razmišljal o uporabi novih zlitin. Te naj bi zagotavljale, da zanesljivost ne bi trpela zaradi izboljšanih zmogljivosti. Odprtino (t.i. wastegate) na zadku, ki v sezoni 2021 ni več obvezna, bodo zaradi aerodinamičnih razlogov zadržali. Že omenjena predelava hladilnega sistema naj bi omogočala boljšo aerodinamiko ob straneh dirkalnika, svoje pa naj bi dodala še kompaktnejša zasnova turbinskega polnilnika. Nekaj sprememb naj bi doživela tudi MGU-K-enota, ki naj bi dodatno moč 160 KM omogočala nekaj več časa kot doslej.
Spremembe torej niso revolucionarne, vseeno pa si pri Ferrariju obetajo, da bodo bližje vrhu kot v minuli sezoni.