in ,

Mick SCHUMACHER proti Carlosu SAINZU: Kdo bo 2023 sedel v FERRARIJU?

Mick Schumacher letos pričenja s svojo kariero v Formuli 1, Carlos Sainz pa svojo kariero pri Ferrariju. Eden od obeh bo leta 2023 dirkal za Ferrari.

Pri Ferrariju so lansko spomlad uvedli novi sistem razmišljanja. Še pred začetkom sezone so Vettlu pokazali vrata. Letos to prakso nadaljujejo. Mick Schumacher še ni odpeljal niti enega kilometra dirke Formule 1, pa se že špekulira in govori o njegovi srednjeročni prihodnosti, ki se glasi, da bo sedel leta 2023 v rdečem dirkalniku. Nekaj tednov pozneje pa iz ust istega človeka lahko slišimo, da že razmišljajo o podaljšanju pogodbe s Carlosom Sainzom, čeprav ta – uganili ste – ni odpeljal niti enega kilometra za moštvo iz Maranella.

Tačas je jasno, da bo prvak Formule 2 letos dirkal za partnersko ekipo Haas. In še naprej bo ostal del Ferrarijeve akademije mladih dirkačev. Z najstarejšim in najuspešnejšim moštvom v zgodovini Formule 1, s katerim je njegov oče Michael osvojil pet os sedmih naslovov, bo torej ostal tesno povezan. Pred kratkim je v Fioranu testiral Ferrari SF71H iz sezone 2018. Mattia Binotto, šef ekipe Ferrari je pojasnil načrt za Schumacherja v letošnji sezoni: “Haas in nas povezuje močno in uveljavljeno partnerstvo. Mick bo sedaj dobil priložnost, da s to ekipo doseže napredek, medtem ko bo še naprej užival podporo Ferrarijeve akademije. Njegov napredek bomo zelo pozorno spremljali.

Tačas ima pri Ferrariju v pogledu leta 2023 veljavno pogodbo le Charles Leclerc.

Schumacher naj bi napredoval v Ferrari

Kajti Binotto prav tako pojasni, da podpora Schumacherja skozi nižje dirkalne serije ni bilo dobrodelno dejanje ali povezano s starimi družinskimi vezmi. “Cilj naše akademije ni namenjen temu, da dirkače izobrazimo za Formulo 1, temveč za ekipo Ferrari.” Pomeni tudi, da bi moral Mick slej ali prej dirkati za Ferrari – tako kot njegov oče Michael od leta 1996 do 2006. Do danes ni bil noben dirkač tako dolgo v službi enega konstruktorja (180 dirk). Mick Schumacher in Haas sta podpisala dveletno pogodbo. Za ameriško ekipo je pomembno, da imajo za veliko spremembo pravil leta 2022 v svojih vrstah dirkača, ki ekipo pozna iz sezone 2021.

Ferrari želi Sainza zadržati dlje

Čeprav je Mattia Binotto sprva govoril o tem, da naj bi Micka pripravljali za napredovanje v tovarniško moštvo, pa je nekaj tednov pozneje že obrnil ploščo in poudarjal, da bi želeli, da Sainz ostane dlje. Za oba primera pa velja, da so te besede padle, še preden se je sezona pričela.

In tudi pri Ferrariju sta oba sedeža srednjeročno zasedena. Carlos Sainz ima pogodbo do konca leta 2022, Charles Leclerc, ki prav tako prihaja iz Ferrarijeve akademije, celo do konca leta 2024. To pa tudi pomeni, da bi bil leta 2023 prost vsaj en sedež ekipe iz Maranella. Seveda si mnogi želijo, da bi takrat Mick Schumacher napredoval v tovarniško moštvo, vendar pa ima Mattia Binotto medtem že drugačen plan A, ki se glasi, da naj bi Sainz ostal tudi po letu 2022. “Imamo najmlajšo dirkaško zasedbo po letu 1968. Običajno takšne odločitve ne sprejmemo le za dve leti. To narediš, ker poskušaš ustvariti temelje za prihodnost in zaradi tega gledaš dolgoročno. Torej upamo, da bo Carlos prerojen in bo v naslednjih letih ostal z nami,” tako Italijan za kolege iz GP Fans.

Schumacher želi uživati v svoji prvi sezoni Formule 1

Mick Schumacher se iz tega vrveža in direndaja okrov svoje prihodnosti spretno izogiba. Želi se optimalno pripraviti na svojo premierno sezono v Formuli 1 in v njej tudi uživati. “Komaj čakam, da se bom lahko v Formuli 1 postavil ob najboljše dirkače na svetu. Počutim se zelo pripravljenega. Pri vsem vrvežu želim v svojem debiju v Formuli 1 tudi uživati. To bo zelo razburljivo.” Mimogrede: Michael Schumacher je v ekipo Ferrari prišel šele v šestem letu svoje kariere v Formuli 1.                  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MAGNUSSENA vloga rezervnega dirkača ekipe HAAS ne zanima

KTM: Nove BARVE tudi za ekipo TECH 3