in

FORMULA 1 tudi letos s kampanjo #WeRaceAsOne, toda brez logotipa MAVRICE

Lansko leto v Formuli 1 ni šlo le za dirkanje, temveč tudi za raznolikost. Začeli so namreč kampanjo #WeRaceAsOne, celotna sezona 2020 pa je bila namenjena enotnosti.

Foto: Formula 1

Po eni sezoni dirkanja z omenjeno kampanjo, se je Formula 1 odločila nadaljevati z akcijo #WeRaceAsOne, vendar pa brez mavričnega logotipa.

Letos pa v Formuli 1 ne bo le poudarek na raznolikosti, temveč tudi na trajnosti športa. Cilj Formule 1 je še vedno, da do leta 2030 postane popolnoma trajnostna in na tem bodo delali v prihodnjih letih. “Naša platforma WeRaceAsOne je bila zelo učinkovita pri ozaveščanju družbeno pomembnih vprašanj in naši trdni zavezanosti k pozitivni spremembi,” je v izjavi za javnost Formule 1 pojavil Stefano Domenicali. “Čeprav je naša zavzetost z besedami pri reševanju vprašanj, kot sta trajnost in raznolikost v našem športu, pomembna, nas bodo ocenjevali po naših dejanjih. Pri naših trajnostnih načrtih smo že zelo dobro napredovali in letos boste videli močne ukrepe, ki se izvajajo v vseh treh naših stebrih kampanje. Vemo, da moramo pri teh vprašanjih v prihodnjih mesecih in letih še napredovati in pri tem je enoten ves šport.”

Formula 1 bo letos nadaljevala s kampanjo WeRaceAsOne, toda opustili bodo mavrični logotip.

Veljaki v FOM-u pojasnijo, da bodo v prihodnjih letih delali na trajnostnem gorivu za trajnostne motorje. To bo vplivalo tako na Formulo 1 kot na celoten avtomobilski trg. Poleg tega, bo Formula 1 sodelovala s premalo zastopanimi skupinami v paddocku. To pa z namenom, da bodo imeli vsi enake možnosti za kariero v Formuli 1.                  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BRAD BINDER: KTM je pripravljen na boj za NASLOV

RICCIARDO se zavzema za naslov: Moja NAJBOLJŠA PRILOŽNOST