FIA je namreč to potrdila po video sestanku komisije Formule 1, ki je potekal pretekli četrtek in na katerem so potrdili tudi izvedbo treh sprinterskih dirk ter da se pravilnik novih motorjev prične že leta 2025.
Red Bull je pred tem opozarjal in grozil, da če po odhodu Honde po koncu letošnje sezone ne bo prišlo do zamrznitve razvoja motorjev, potem proizvajalec energijskih pijač ne bi bil volja nadaljevati svoje angažiranje v Formuli 1. Veljaki iz FIA-e so dejali, da je bilo glasovanje o zamrznitvi soglasno, kar odraža enotnost in duh sodelovanja med FIA-o, Formulo 1 in ekipami. Govorilo se je, da bodo z zamrznitvijo združili tudi potencialno izenačitev motorjev (Balance of Performance), s čimer naj bi zagotovili, da konkurenčne prednosti ali slabosti ne bi bile zaklenjene za prihodnja leta. Tukaj so najbolj v zrak skočili pri Mercedesu, saj Toto Wolff meni, da je to konec Formule 1.

Toda nemški kolegi iz auto motor und sport so zapisali, da bi kakršni koli mehanizmi, ki temeljijo na hierarhiji, služili le za zaščito proizvajalcev pred zadrego. Vir iz krogov FIA-e je to opisal kot zmogljivostno varnostno mrežo, še posebej, ker namerava šport leta 2022 preklopiti na sintetično gorivo. “Glede na to, kar vemo o motorjih, pričakujemo, da bodo do leta 2022 vsi v zelo ozkem razponu zmogljivosti,” je dejal Gilles Simon, šef motornega oddelka FIA-e. “Ne pozabite, da imamo še vedno dve možnosti, da se motorji poravnajo po naravni poti – letos in prihodnje leto. Tako da tačas ne verjamemo, da bi morali v namen izenačitve zmogljivosti opraviti zunanje posege.”
Loading…