in ,

WOLFF o morebitni združitvi FORMULE 1 in FORMULE E

Ali bi bilo smiselno, da se Formula 1 in Formula E združita? Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, si to na nek način lahko predstavlja.

Alejandro Agag je nazadnje s svojimi izjavami poskrbel za udarne vesti. Ustanovitelj Formule E je med drugim dejal: “Formula 1 mora postati električna.Španec tudi meni, da so bile v preteklosti možnosti zamujene.

Nekdanji šef Formule 1 Bernie Ecclestone bi prevzel nadzor nad Formulo E, jo razširil kot okvirno serijo in se potem odločil, kaj se bo zgodilo z njo, pravi Agag. “V pogledu na prestiž in gledalce se Formula E tačas zelo razlikuje od Formule 1. Toda še vedno mislim, da se prihodnost nahaja v združitvi obeh serij.” Navijači motošporta pa imajo svoje težave z električno serijo formul in Formula E je v mnogih državah še vedno globoko v senci. Kljub temu pa Agag meni: “Formula 1 mora v vsakem primeru opraviti menjavo na elektro mobilnost. Če tega ne bo storila skupaj s Formulo E, bo to imela najprej možnost šele čez 19 let.

Alejandro Agag, ustanovitelj Formule E meni, da bi morala Formula 1 postati električna in se v prihodnosti združiti s Formulo E.

Kajti Formula E je s krovno organizacijo FIA podpisala pogodbo o ekskluzivni licenci, da lahko izvaja čisto električno dirkalno serijo. To pa pomeni, da Formula 1 ne bo mogla tako enostavno preklopiti na električne dirkalnike. Vsaj teoretično ne. “Tudi če bi Formula 1 po koncu naše licence s FIA-o podpisala pogodbo, bi to bilo veliko prepozno. Mi imamo pravice za 25 let, od katerih smo opravili šele šest, 19 let pa je še pred nami,” zaključi Agag.

Toto Wolff, šef ekipe Mercedes v Formuli 1 pa poudarja, da bi lahko Formula 1 in Formula E nastopali skupaj v dirkaških koncih tedna na uličnih dirkah, vendar bi to bilo težko doseči zaradi potrebnega soglasja delničarjev.

In kaj na to pravi Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, ki dobro pozna Formule E, saj tudi Mercedes nastopa v njej? “Če bodo nekega dne sinergije mogoče, potem bi lahko skupaj dirkali na kakšnem dirkaškem koncu tedna, na primer na ulični dirki,” pove Avstrijec. “To bi bila po mojem mnenju super zadeva, toda za ta namen bi potrebovali soglasje vse delničarjev in to v motošportu – kot vemo že iz preteklosti – ni tako enostavno.

HAMILTON še zdaleč ni zadovoljen: “Moje vprašanje je, kaj zdaj?”

ECCLESTONE ima sistem rešitve za SPRINTERSKE DIRKE