in ,

KARMA GS-6: Cenejša alternativa modelu REVERO GT

Naslednje novo poglavje na poti podjetja Karma se je začelo s predstavitvijo avtomobila z oznako GS-6.

Model avtomobila je navdih in stilsko zasnovo jemal iz Revero GT, vendar je cenovno gledano veliko ugodnejši, saj se cena modela začne pri 83.900 dolarjev. Karma GS-6 je na voljo v treh različnih izvedbah, ki slišijo na ime Standard, Luxury in Sport. Številne podrobnosti avtomobila ostajajo kljub predstavitvi neznanka, vendar pa je znano, da je GS-6 lahko opremljen z 21- ali 22-palčnimi platišči, ki jih podpira Brembo zavorni sistem.

Notranjost avtomobil pa se ponaša z digitalno instrumentalno ploščo in 10,2 palčnim informacijsko-zabavnim sistemom, ki je združljiv z Android Auto in Apple CarPlay. Bodoči kupci bodo prav tako lahko uživali v ogrevanih in hlajenih sedežih in audio sistemom, ki sestoji iz osmih zvočnikov.

Karma je sprejela nekatere modifikacije, kar se nanaša tudi na GS-6. Poleg obloge iz ogljikovih vlaken in šestih različnih barv usnja je model lahko opremljen z edinstvenimi možnostmi, kot je les, ki je bil ohranjen iz kalifornijskih požarov.

Karma GS-6 pa je prav tako opremljen z vrsto sistemov za pomoč vozniku, vključno z Lane Keep Support in prilagodljivim tempomatom s sistemom Stop & Go, avtomatskim zaviranjem v sili, nadzornim sistemom mrtvih točk in mnogimi drugimi pametnimi funkcijami.

Ne glede na izbrano stopnjo opreme so vsi GS-6 električna vozila s podaljšanim dosegom. Imajo 28 kWh litij-ionskio baterijo, ki napaja dva zadaj nameščena motorja, ki proizvajata skupno moč 536 KM in premoreta 746 Nm navora.

Baterija zagotavlja 129 km čistega električnega dosega, poleg eletrifikacije pa GS-6 razpolaga še s turbopolnjenim 1,5-literskim trivaljnim motorjem, ki deluje kot generator. Zahvaljujoč omenjenemu motorju ima  GS-6 doseg 579 km.

Da bi kar se da izkoristili pogonski sklop, lahko izbiramo med tremi različnimi načini vožnje, kot so Stealth, ki izključno za pogon vozila uporablja električni vir energije, med tem ko način vožnje Sustain omogoča, da motor deluje kot generator in s tem polni baterijo. Na voljo je še športni način vožnje, ki pa je kombinacije električne energije in energije, ki jo proizvede motor z notranjim izgorevanjem.

Kar zadeva polnjenja, se baterija napolni v približno štirih urah, s pomnilnikom 2. generacije. Poleg tega je potrebno povedati, da hitri polnilnik z močjo 45 KW napolni baterijo do 90 odstotkov v 34 minutah.

Potrebno je dodati, da bo Karmi GS-6 sledil še povsem električni GSe-6, ki bo imel domet 483km. Okvirna začetna cena avtomobila pa bi se naj gibala okrog 79.900 USD.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Sergio PEREZ: Ne rabim dopusta!

HAAS VF-21: RUSKA zastava na dirkalniku AMERIŠKE ekipe