in ,

PORSCHE Taycan Cross Turismo: Elektrificirano PRAKTIČEN

Pri Porscheju so predstavili bolj praktično različico modela Taycan, ki so mu namenili ime Cross Turismo.

Ni presenetljivo, da je serijski model bolj ali manj enak konceptu Mission E Cross Turismo iz leta 2018. V primerjavi z osnovno limuzino je Taycan Cross Turismo dražji približno za deset tisoč evrov, kar pri Porscheju opravičujejo z nivojem serijske opreme, ki je v primeru Cross Turisma bistveno bolj obsežna, saj med drugim prinaša tudi štirikolesni pogon, večji komplet baterij (93,4 kWh) prilagodljivo zračno vzmetenje in panoramsko streho.

Kljub temu bo glavni prodajni adut novega Porschejevega električnega predstavnika seveda njegova praktičnost, ki jo prinaša predvsem večji prtljažnik, a tudi dodaten prostor za glavo in noge v drugi sedežni vrsti. V primerjavi z limuzinskim Taycanom ima Cross Turismo namreč za 82 litrov več prostornine prtljažnika, s podiranjem druge sedežne vrste pa je prostora zajetnih 1.212 litrov.

Ob večjem prtljažniku ima Taycan Cross Turismo še dodatno praktično vrlino, saj je za 20 mm bolj oddaljen od tal kot njegov limuzinski sorodnik, dodaten centimeter od tal ga dvignemo še z izbiro programa Gravel, še dodatna dva centimetra pa prispeva program Off Road Design.

Ob zloženi drugi sedežni vrsti ima Porsche Taycan Cross Turismo za 1.212 litrov prtljažnega prostora.

Ob standardnem modelu 4 Cross Turismo bodo kupcem na voljo še različice 4S, Turbo in Turbo S, ki jih poznamo tudi iz limuzinske različice. Vsi modeli so opremljeni z dvema elektromotorjema, pri čemer osnovni model do stotice potrebuje 4,8 sekunde, Turbo S pa za isto početje potrebuje 2,7 sekunde.

Galerija: Porsche Taycan Cross Turismo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

ASTON MARTIN po 61 letih znova na DIRKALNI STEZI

BAHRAJN bo dovolil vstop gledalcem, vendar pod DVEMA POGOJEMA