in ,

WOLFF o dirkalniku sezone 2021: W12 je mala DIVA

Mnogi obtožujejo Mercedes, da je na zimskih testiranjih uprizarjal tako imenovani sandbagging. Vendar šef ekipe

Foto: HB Press

Čeprav strokovnjaki in tudi tekmeci še vedno ne vedo, ali so bile težave Mercedesa na zimskih testiranjih v Bahrajnu resnične ali napihnjene, pa šef ekipe Toto Wolff vztraja, da se ekipa še vedno ni spoprijateljila s svojim W12.

Gre za scenarij, ki ga ekipa ni vajena, saj se je v preteklih letih hitro lotila morebitnih težav pred začetkom nove sezone. Wolff pa priznava, da želi ekipa nekaj dni pred uvodno dirko sezone še vedno izvedeti več o svojem novem dirkalniku, ki ga je primerjal z modelom W08 iz sezone 2017, ki jim je povzročil kar nekaj preglavic. “V preteklih letih smo imeli nekaj odličnih nastopov in zato vsi govorijo, da se gremo skrivalnice,” je Wolff dejal za ORF. “Mislim, da smo bili ekipa, ki je vozila z največ goriva, a ne glede na to, dirkalnik je bil nekoliko strupen za vožnjo in dokaj nestabilen, zlasti ob bočnem vetru.

Toto Wolff zavrača namigovanja, da so se na testiranjih v Bahrajnu šli skrivalnice in priznava, da je njihov letošnji dirkalnik W12 mala diva, ki ga morajo še razumeti.

Zdi se, da imamo majhno divo, kot je bil dirkalnik izpred dveh let, ki ga prav tako nismo resnično razumeli,” doda Wolff, ki prizna, da Mercedesova prizadevanja ovira dejstvo, da je Formula 1 število testnih dni skrajšala na tri, v primerjavi s šestimi dnevi pred sezono 2020. “Dejstvo, da smo imeli le nekaj dni testiranj, zagotovo ni pomagalo. Dirkalnika še nismo razumeli, kot bi želeli. Imamo nekaj manjših težav, ki jih moramo rešiti, zaradi česar zagotovo nismo tako pripravljeni kot prejšnja leta,” še zaključi Avstrijec.           

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

DIRKAČI letos brez majic z napisom END RACISM

Za ROSBERGA letos obstajajo ŠTIRJE potencialni kandidati za NASLOV