in

OMEJITEV steze na dirki v BAHRAJNU in odločitev VODTSVA dirke še vedno buri DUHOVE

Čeprav so pravila glede omejitve steze jasna, da je prehitevanje tekmeca izven steze je prepovedano, toda odločitev komisarjev dirke v Bahrajnu je še vedno jabolko spora in vzrok za različne interpretacije.

Večina navijačev in tudi strokovnjakov se strinja, da je Lewis Hamilton med dirko za VN Bahrajna z vožnjo izven steze v četrtem zavoju pridobil časovno prednost. Kolikšna je bila ta, je težko reči. Po mnenju Ho-Pin Tunga, nizozemskega dirkača kitajskih korenin, obstaja več kot le najhitrejša dirkaška linija.

Ho-Pin Tung: Ukrepati bi morali že od prvega kroga

Kitajsko-nizozemski dirkač je na twitterju pojasnil, da je obraba gum privzeto resna težava na dirkališču v Bahrajnu. Da dirkač svoje gume ohranja dlje pri življenju, štejejo vse podrobnosti. Tung zato meni, da je Verstappen na primer zaradi težav z diferencialom trpel zaradi hitrejše obrabe gum. Toda določeno vlogo je imela tudi kršitev omejitve steze s strani Lewisa Hamiltona.

Hamilton je v četrtem zavoju vozil izven steze zaradi dejstva, ker imamo na gumah veliko kombiniranih sil (istočasno bočnih in pospeševalnih). In večji kot je polmer, manjša je obremenitev in temperatura. Zato menim, da bi moralo vodstvo dirke ukrepati že od prvega kroga naprej.” V zaključni fazi dirke je Hamilton vozil na enajst krogov starejših gumah kot Verstappen, a ker je v prvi polovici dirke vozil izven steze v četrtem zavoju, Tung pravi, da je težko reči, ali so bile Hamiltonove gume v slabši formi kot Verstappnove v zadnjih krogih dirke.

Van de Grint: Pravila niso nejasna, z njimi se le manipulira

Tako pravi Kees van de Grint, nekdanji strokovnjak za gume pri Bridgestonu, ki je jasen glede celotne situacije, ki mu ne diši in pravi, da so komisarji dirk nedosledni. “Pravzaprav ni nič nejasnega, vendar pa obstaja manipulacija,” tako Van de Grint, ki se je skliceval na stališče, da ima FIA povsem drugačen rezultat za bolj ali manj isto kaznivo dejanje. “To je zelo nadležno, a to ni prvič. Enkrat gre v eno smer, drugič v drugo. To je že prav smešno.” Nizozemec ni pristaš nad asfaltnimi izletnimi conami, ki omogočijo vožnjo izven steze, zato ga početje Hamiltona ne moti. Tam naj se postavijo peščene ovire ali kaj podobnega. Vendar meni, da bi morali v vsaki situaciji dovoliti vožnjo po tej asfaltni izletni coni.

Nekdanji strokovnjak za gume pri Bridgestonu ni pristaš asfaltnih izletnih con, tam bi raje namestil peščene. Če pa že obstajajo, potem bi morali dovoliti, da se vozi po njih. Primer iz Bahrajna, ko so se pravila spremenila kar med dirko, pa je označil kot smešnega.

Sam osebno s tem nimam težav. Tam je asfalt in po njem se lahko vozi. Potem ko se je to zgodilo, ne vem, kolikokrat bodo rekli ‘če boš to ponovil, boš morda prejel kazen’. In Verstappen je storil le enkrat in takoj bi dobil kazen. Potem bi lahko rekli, da si je pridobil veliko prednost, vendar si jo je z vožnjo izven steze pridobil tudi Hamilton. Zelo je čudno, kako stvari potekajo. Sam osebno bi nadaljeval z vožnjo, potem bi se pa lahko borili za zakulisjem,” je še povedal nekdanji specialist za gume japonskega proizvajalca Bridgestone.     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Veliki pok pri Mercedesu: LEWIS HAMILTON se bo po koncu sezone 2021 upokojil!

Najbolj se je v sezoni 2021 izboljšala ekipa ALPHATAURI