in ,

KIA EV6 prinaša nove OBLIKOVNE smernice, veliko DOSEGA in HITRO polnjenje

Po Hyundaiju so tudi pri Kii pokazali svojega električnega predstavnika z veliko dosega, hitrim polnjenjem in modernim crossover izgledom.

Kia EV6 je prvi namensko električni avtomobil, ki ga je Kia izdelala na povsem novi električni globalni modularni platformi (E-GMP) in predstavlja prvi del Kiinega prehoda v novo ero elektrifikacije pod novim sloganom znamke, ‘Movement that inspires’ (slov. Gibanje, ki navdihuje).

Prav tako predstavlja začetek srednjeročne in dolgoročne strategije za baterijska električna vozila, priključno hibridna (PHEV) in hibridna (HEV) vozila, ki bodo do leta 2030 predstavljala 40 odstotkov Kiine celotne prodaje, z letno prodajo 1,6 milijona okolju prijaznejših vozil.

Kot del tega cilja namerava Kia do leta 2030 povečati prodajo električnih vozil na 880.000 vozil ter tako postati globalno največji prodajalec tovrstnih vozil. Kia EV6 je prvi od skupno 11 Kiinih novih BEV-modelov do leta 2026 – 7 jih bo izdelanih na E-GMP platformi, štirje EV-derivati pa na temelju obstoječih modelov.

EV6 nudi inteligentno in prilagodljivo razporeditev v kabini in obilo odlagalnih prostorov, vključno s 520-litrskim prtljažnikom z dvignjenimi sedeži v 2. sedežni vrsti. S spuščenimi sedeži v 2. vrsti se prostornina prtljažnika poveča na 1.300 litrov. Avto ima spredaj pod motornim pokrovom dodatnih 52 litrov prostornine za shranjevanje pri 2WD-različicah oz. 20 litrov pri štirikolesno gnanih AWD-različicah.

Novinec kupcem na izbiro ponuja več možnosti povsem električnega pogona z ničelnimi emisijami, vključno z visokonapetostnim baterijskim sklopom z dolgim dosegom (77,4 kWh) in standardnim dosegom (58 kWh). EV6 GT-line je prav tako na voljo z dolgim in standardnim dosegom, medtem ko je EV6 GT na voljo le z baterijskim sklopom z dolgim dosegom. To je Kiino prvo električno vozilo, ki je na voljo z 2-kolesnim (2WD) ali štirikolesnim pogonom (AWD).

EV6 2WD z zmogljivostjo baterije 77,4 kWh lahko z enim polnjenjem prevozi več kot 510 kilometrov po WLTP-kombiniranem načinu merjenja. Z največjim navorom 605 Nm, ki je na voljo pri AWD-izvedenki, lahko EV6 od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,2 sekunde. Baterijski sklop z zmogljivostjo 77,4 kWh z elektro motorjem z močjo 168 kW (229 KM) prenaša moč preko zadnjih koles, medtem ko AWD izvedenka na prednja in zadnja kolesa prenaša svojih 239 kW (325 KM).

EV6 GT, opremljen z dvema elektro motorjema skupne moči 430kW, prenaša električne zmogljivosti na višjo raven. Z navorom kar 740 Nm različica GT AWD pospeši od 0 do 100 km/h v zgolj 3,5 sekunde in lahko doseže najvišjo hitrost 260 km/h. S softverskim dodatkom elektronskega diferenciala z omejenim zdrsom, ki ga ima le različica EV6 GT, lahko vozniki uživajo v zanesljivem nadzoru in dinamični vožnji ter vodljivosti v vseh voznih pogojih.

Galerija: Kia EV6 

Jack MILLER: Z dirke v KATARJU na OPERACIJSKO MIZO

Nico HULKENBERG rezervni dirkač ASTON MARTIN F1