in ,

MERCEDES mora za leto 2022 sprejeti ZAPLETENE odločitve

Pravila Formule 1 letnika 2022 že mečejo svojo senco naprej in tudi pri Mercedesu so zaskrbljeni nad tem, kako dolgo bodo še razvijali aktualni dirkalnik.

Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, je priznal, da odločitve, kdaj se bo moštvo v celoti osredotočalo na razvoj dirkalnika sezone 2022, ne bo lahko sprejeti. Vendar pa Avstrijec verjame, da ekipa svetovnih prvakov pri tem ni osamljena.

Za vse ekipe je enako, da svoje vire razdelijo med aktualnim dirkalnikom skupaj s pogonsko enoto in dirkalnikom sezone 2022,” je Wolff povedal za britanske kolege iz Motorsport.com. Formula 1 bo namreč prihodnje leto dobila novi obraz. Tehnična pravila so postavljena na glavo, prihajajo novi dirkalniki s tako imenovanim ground effect. Zato ne čudi, da je na primer ekipa Haas že ustavila vsakršen razvoj letošnjega dirkalnika in vse vire premestila na leto 2022. Tudi Williams je pred kratkim izdal, da bo na letošnjem dirkalniku izboljšal le še malenkosti.

Toto Wolff je v pogledu sezone 2022 in prihoda novih pravil priznal, da bodo morali sprejeti zelo neprijetne odločitve o tem, kdaj se v celoti osredotočati na novo generacijo dirkalnikov.

Toda v neposrednem boju za naslov prvaka pa situacija ni tako enostavna. Prej se ustavi razvoj aktualnega dirkalnika, večja bi lahko bila pomanjkljivost tekom sezone. “Jasno je, da si ne moreš privoščiti, da v letu 2021 ne dosegaš rezultatov. Toda istočasno bodo pravila 2022 veljavna kar nekaj let. In če tukaj prične z zaostankom, je zelo težko ta zaostanek nadoknaditi. Trajalo bi kar nekaj časa, da se razmerja moči v neki meri izenačijo,” pojasni Wolff. V zvezi s tem je treba sprejeti zelo neprijetne odločitve, poudarja Wolff, ki jih nenehno na novo ocenjujejo.

Odločitev, kdaj svoje vire premestiti na leto 2022 v neposrednem boju za naslov prvaka v letošnji sezoni ne bo lahka, poudari šef ekipe Toto Wolff.

V primerjavi s preteklimi leti, ko je bil Mercedes od začetka dominantna sila, se je letos razmerje moči nekoliko prestavilo. Red Bull je na istem nivoju kot srebrne puščice. “Občuti se nekoliko drugače,” pravi Wolff. Spremembe aerodinamičnih pravil na dnu dirkalnika so ekipe kot je Mercedes in njihov partner Aston Martin, ki imata nižji naklon dirkalnika, najbolj prizadele. “Jasno je postalo že takrat, ko smo prvič vsi zapeljali na stezo. Toda, je kar je. Sedaj moramo iz tega narediti najboljše,” še zaključi Wolff.      

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

ASTON MARTIN podaljšal pogodbo s HACKETT LONDON in pridobil OGIO

TODT: FORMULA 1 in FORMULA E bi lahko vozili na istih ULIČNIH dirkališčih