Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, je priznal, da odločitve, kdaj se bo moštvo v celoti osredotočalo na razvoj dirkalnika sezone 2022, ne bo lahko sprejeti. Vendar pa Avstrijec verjame, da ekipa svetovnih prvakov pri tem ni osamljena.
“Za vse ekipe je enako, da svoje vire razdelijo med aktualnim dirkalnikom skupaj s pogonsko enoto in dirkalnikom sezone 2022,” je Wolff povedal za britanske kolege iz Motorsport.com. Formula 1 bo namreč prihodnje leto dobila novi obraz. Tehnična pravila so postavljena na glavo, prihajajo novi dirkalniki s tako imenovanim ground effect. Zato ne čudi, da je na primer ekipa Haas že ustavila vsakršen razvoj letošnjega dirkalnika in vse vire premestila na leto 2022. Tudi Williams je pred kratkim izdal, da bo na letošnjem dirkalniku izboljšal le še malenkosti.

Toda v neposrednem boju za naslov prvaka pa situacija ni tako enostavna. Prej se ustavi razvoj aktualnega dirkalnika, večja bi lahko bila pomanjkljivost tekom sezone. “Jasno je, da si ne moreš privoščiti, da v letu 2021 ne dosegaš rezultatov. Toda istočasno bodo pravila 2022 veljavna kar nekaj let. In če tukaj prične z zaostankom, je zelo težko ta zaostanek nadoknaditi. Trajalo bi kar nekaj časa, da se razmerja moči v neki meri izenačijo,” pojasni Wolff. V zvezi s tem je treba sprejeti zelo neprijetne odločitve, poudarja Wolff, ki jih nenehno na novo ocenjujejo.

V primerjavi s preteklimi leti, ko je bil Mercedes od začetka dominantna sila, se je letos razmerje moči nekoliko prestavilo. Red Bull je na istem nivoju kot srebrne puščice. “Občuti se nekoliko drugače,” pravi Wolff. Spremembe aerodinamičnih pravil na dnu dirkalnika so ekipe kot je Mercedes in njihov partner Aston Martin, ki imata nižji naklon dirkalnika, najbolj prizadele. “Jasno je postalo že takrat, ko smo prvič vsi zapeljali na stezo. Toda, je kar je. Sedaj moramo iz tega narediti najboljše,” še zaključi Wolff.