in

Kako velik bo postal KOLEDAR? “Več kot 23 DIRK je malo verjetno.”

Če bo vse potekalo po načrtih, bo v letošnji sezoni izvedenih rekordnih 23 dirk. Nenehno pa se soočamo z vprašanji, ali morda to ne bo preveč. Po besedah Stefana Domenicalija, je Formula 1 s tem dosegla svoj limit.

Foto: HB Press

V zadnjih letih je koledar dirk Formule 1 nenehno rasel, z izjemo lanskega leta, ki je imelo “le” 17 dirk, razlog pa je seveda dobro znan in sliši na ime pandemija koronavirusa.

Letos se je na koledarju znašla še Savdska Arabija, vrnila pa se je težko pričakovana dirka na Nizozemskem. Govori se tudi o vrnitvi v Nemčijo, dirko pa si želi tudi Miami v ZDA. Povpraševanje po izvedbi dirk Formule 1 je torej veliko, toda Stefano Domenicali se zaveda, da je meja skorajda že dosežena. “Mislim da je več kot 23 dirk zelo malo verjetno, četudi je to praktično mogoče. Trenutno obstaja veliko zanimanje za izvedbo dirke. V prihodnosti bomo morali dobro premisliti, katere države so pomembne za našo strategijo,” tako Italijan za nemške kolege iz auto, motor und sport.

Stefano Domenicali, šef Formule 1 pravi, da je koledar z več kot 23 dirkami zelo malo verjeten, čeprav je zanimanje za izvedbo dirk zelo veliko. Najverjetneje bo pri nekaterih prirediteljih prišlo do rotacije dirk.

Imola in Portimao bosta letos že drugič zapored prisotna na koledarju, kar pa ne pomeni, da imata zagotovljeni mesti na koledarju sezone 2022. Domenicali meni, da bi lahko nekatera dirkališča rotirali iz leta v leto. Vsaj dokler je zagotovljeno pravo ravnovesje. “Nekatere nove lanske prireditve so živele na tem, da so bila to zgodovinska prizorišča in spektakularne steze. Toda ta prizorišča morajo imeti tudi finančno moč za izvedbo prireditve,” zaključuje Domenicali.

Takole med vrsticami in brez daljšega razmišljanja bi lahko njegove besede preprosto prevedli takole: Kdor ne bo mogel plačati primerne pristojbine za izvedbo dirke, ta lahko na njo kar pozabi.          

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

V Formuli 1 se zaradi AERODINAMIČNIH pravil 2021 pripravlja NEVIHTA

HYUNDAI SANTA CRUZ je pravzaprav Tucson s KESONOM