in ,

HYUNDAI Kona N: KRIŽANEC, ki se ne boji niti DIRKALIŠČA

Hyundaijev športni oddelek, ki ga zaznamuje črka N, je dobil novega člana, Kono N.

Hyundai N je že pridobil zajetno bazo ljubiteljev športne vožnje, a jih je doslej vsaj malo omejeval razmeroma ozek nabor vozil iz tega programa. Tega so se dobro zavedali tudi pri Hyundaiju, saj so modelom i20 N, i30 N in Veloster N zdaj dodali še model Kona N.

Hyundai Kona N je prvi križanec v športnem oddelku, pri korejski znamki pa zagotavljajo, da gre za “zmagovalno kombinacijo športnosti in praktičnosti, ki se ne ustraši niti dirkaških stez.”

Glede na samo tovarniško predstavitev je prav, da se najprej posvetimo tistemu, kar Kona N skriva pod motornim pokrovom. Gre za dvolitrski štirivaljno prisilno polnjen bencinski pogonski agregat, ki zmore 206 kW (280 KM) največje moči in 392 Nm maksimalnega navora. Omeniti velja, da se največja moč lahko s pritiskom na gumb N Grin Shift začasno poveča na 213 kW (290 KM).

Motor je povezan z osemstopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki so mu pri Hyundaiju namenili številne športne modifikacije. Med drugim ima tudi spremenjena prestavna razmerja in novo kontrolno enoto, ki omogoča hitrejše prestavljanje.

Nekaj športnih sprememb je doživela tudi zunanjost, po kateri se Kona N loči od manj potentnih sorodnic. Med drugim je dobila samosvojo masko hladilnika, zajetnejše odbijače s kančkom rdeče barve in ogromna okrogla zaključka izpušnega sistema. V podobnem slogu je bila dodelav deležna tudi notranjost.

Cene zanjo za zdaj pri Hyundaiju še niso razkrili, a zagotavljajo, da bo Kona N kljub svojemu športnemu pedigreju dosegljiva tudi širšim množicam.

Galerija: Hyundai Kona N

Poškodovanega Jorgeja MARTINA bo v JEREZU zamenjal Tito RABAT

Uradno: KANADA odpovedana, namesto nje TURČIJA