Po dirki v Portimau so se mnogi spraševali, ali sedaj to pomeni, da je znova Mercedes najboljša ekipa ali pa je šlo le za enkratno prednost pred Red Bullom?
Pri italijanskih kolegih iz Gazzette dello Sport menijo, da gre za slednje. V svoji analizi časnik poroča, da je bila prednost Mercedesa le začasna in da je bila zmaga Lewisa Hamiltona predvsem posledica boljšega upravljanja z gumami dirkalnika W12. “Rezultat portugalske dirke bi lahko razlagali kot ‘konec iluzije’, da Mercedes ne bo več prevladujoča ekipa, toda temu ni tako. Ves dirkaški konec tedna je imel Mercedes le začasno prednost,” je zapisal Paolo Filisetti. “Dirkalnika sta si zelo blizu, toda RB16B je veliko bolj stabilen in lahko ustvari večji uravnoteženi podtlak.“
Po navedbah Filisettija so bile gume razlog, da Red Bull ni uspel zmagati na Portugalskem. “RB16B ustvarja veliko energije, ki gre v gume in to v pogojih te dirke na Portugalskem ni bila prednost, temveč težava. Mercedesov W12 je imel dejansko korist, ker dirkalnik v gumah porabi manj energije,” tako Italijan, ki v Barceloni pričakuje povsem drugačne pogoje, zlasti v pogledu oprijema, ki ga bo več. “Ker so razlike sedaj tako majhne, so občutljivosti dirkalnikov v vsakem krogu pod drobnogledom, še posebej v smislu dinamičnih in aerodinamičnih vidikov, pa tudi občutljivosti gum. Rezultati so zato lahko zelo odvisni od obnašanja gum,” še zaključi Filisetti.