Odkar se je Red Bull odločil, da nadaljuje s Hondinimi motorji pod lastno režijo, za kar so v Milton Keynesu ustanovili podjetje Red Bull Powertrains, je bilo veliko govora o zaposlenih Mercedesa v Brixworthu, ki naj bi se selili v bližnjo soseščino, še bolj pa o Andyu Cowellu.
Če na kratko povzamemo poročanja, špekulacije, zagotovila in namigovanja: Pride-ne pride, morda pride-zagotovo ne pride. Toda po zadnjih vesteh očitno pride. Ali vendarle ne? Novačenje Red Bulla za svoj novi program motorjev že poteka in odgovorni bikovskega hleva so – poleg japonskih inženirjev – pokazali interes najprej v svoji soseščini pri Mercedesu v Brixworthu. Šest inženirjev Mercedesa se je že odločilo za menjavo sredine, najbolj znano ime pa je Ben Hodgkinson, ki je zapustil položaj vodje inženirjev pri Mercedes High Performance Powetrains in je postal prvi tehnični direktor Red Bull Powetrains.
Nemški auto motor uns sport poroča, da je še šest uslužbencev Mercedesa že bodočih članov Red Bulla. Šef ekipe Christian Horner, ki je tudi izvršni direktor Red Bull Powertrains, pričakuje, da bo končna številka uslužbencev Mercedesa, ki prihaja v Milton Keynes, nekje 50. A daleč največje in najbolj zvenečo ime – tako nemška publikacija -, ki se bo pridružilo Red Bullu, je zagotovo Andy Cowell, nekdanji Mercedesov šef motorjev, ki je Brixworth zapustil leta 2020, ker si je zaželel novega izziva, čeprav naj bi to bilo sodeč po poročanjih izven Formule 1. Cowell je vodil zasnovo hibridnega turbo motorja, ki je v Formulo 1 vstopil leta 2014 in od takrat naprej Mercedes niza dvojne naslove prvakov.
Zanimivo, da je še pred dirko v Monaku Christian Horner dejal, da Cowell ne bo prišel v Red Bull, na drugi strani pa je Toto Wolff, šef ekipe Mercedes izjavil, da naj bi njegovi zadnji pogovori s Cowellom dajali vtis, da ga delo pri Red Bullu ne zanima. “Očitno je, da je o teh temah in ljudeh, ki se pridružujejo temu novemu projektu, veliko medijskih vložkov,” je povedal Horner. “Lahko rečem, da sem bil presenečen, ko sem danes zjutraj prebral zgodbo, da se nam bo vendarle pridružil, kar pa ni tako.“
Toto Wolff odgovarja: “To bi bilo veliko presenečenje. Ker bi to pomenilo, da je drugače od tega, o čemer sva se pogovarjala. A nič mu ne preprečuje, da bi se odločil svojo podjetniško kariero nadaljevati v Formuli 1 namesto izven nje. Vsak teden govorim z Andyem o različnih stvareh in ne zdi se mi, da gre pri njegovi odločitvi za Red Bull. Toda v tem športu smo videli veliko črnih labodov in kaj tačas mislim? Ne bo šel tja.“
Če se vrnemo naslovu vesti, lahko ugotovimo, da odgovora na vprašanje ne vemo, na to lahko v veliki meri odgovori morda le Andy Cowell sam, vendar spričo dejstva, kako se zadeve in mnenja v Formuli 1 hitro spreminjajo, še njemu ne bi mogli – vsaj do leta 2025 ne….