BMW i4 M50: BAVARCI predstavili svojega prvega ELEKTRIČNEGA M-predstavnika

Novinec je bil predstavljen v kombinaciji Portimao Blue modre barve in dodatkov iz karbonskih vlaken, ob vizualni agresiji pa novinec ponuja tudi vse tisto, kar smo običajno vajeni od oddelka M GmbH, zagotavljajo pri proizvajalcu vozil iz bavarske prestolnice.

Novi BMW i4 M50 namreč pod pokrovom motorja skriva lepo število konjičev, 544 jih je, če smo natančni, njihovo število pa je plod truda dveh elektromotorjev, od katerih je vsak postavljen na svojo os. Vsak torej v enačbo prinaša 200 kW (272 KM) moči, skupno pa zagotavljata tudi 795 Nm maksimalnega navora.

Pri tem velja omeniti, da omenjene vrednosti veljajo le v primeru vključene funkcije Sport Boost, ki doda 67 KM in 65 Nm navora za obdobje desetih sekund. Brez omenjene funkcije je kombinirana moč pogonskega sklopa 469 KM in 729 Nm maksimalnega navora.

Novi BMW i4 M50 sicer stotico doseže po 3,9 sekunde, kar je skoraj dve sekundi manj, kot si za isto početje vzame standardni i4, najvišja hitrost pa je 225 km/h. Za primerjavo, model M3 do stotice potrebuje 4,1 sekunde. Doseg z enim polnjenjem po WLTP-ciklu znaša 395 kilometrov, polnilnik moči 11 kW pa baterije napolni v dobrih sedmih urah in pol. Na hitri polnilnici (200 kW) je baterije do 80 odstotkov mogoče napolniti v pol ure.

Ob vsem navedenem je i4 M50 opremljen še s prilagodljivim M-vzmetenjem in posamezno konfiguracijo blažilnikov, omeniti pa velja še M Sport zavore in 19-palčna lita platišča. Zahvaljujoč postavitvi baterij je težišče električnega modela za 3,3 centimetre nižje kot pri običajnem predstavniku serije 3. V notranjosti je, podobno kot pri modelu iX, vozniku na voljo velik ukrivljen zaslon, sedeže pa si je novinec sposodil od modelov M3 in M4.

Električni M naj bi v prodajne salone zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, veljal pa bo okoli 80 evrskih tisočakov.

Galerija: BMW i4 M50

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO