in , ,

Ali MERCEDES kopira RED BULL? Tudi njihovo krilce se močneje upogiba

V Bakuju bitka za letošnji naslov prvaka ne bo edina tema pogovorov. Dirka VN Azerbajdžana se bo odvijala tudi v pogledu upogljivega zadnjega krilca ekipe Red Bull.

V Španiji je bilo jasno razvidno, kako Red Bull uporablja svoje upogljivo krilce in Mercedes je – sploh po Monaku – izrazil bojazen, da bi jim lahko to v Bakuju prineslo ogromno prednost.

Toda po besedah nekdanjega dirkača Formule 1 Anthonya Davidsona smo v Bakuju priča povsem drugi zgodbi. “To je neverjetno težko opaziti. To kar sedaj počne FIA, se vidi nazaj iz vzvratne kamere. Predstavili so tudi nekaj oznak (nalepk) in nekaj karirastih zastavic na krilcih,” je Davidson pojasnil pri kolegih iz Sky Sports F1 in pri tem pokazal posnetke zadnjega krilca Red Bulla. “Ko dirkalnik Red Bulla poveča hitrost, se krilce postopoma upogne in odmakne od statične črte, kot smo lahko to videli na posnetih iz Barcelone. V zavornem območju pa se krilce ponovno vrne na rumeno statično črto.

Primerjava zadnjih krilc Red Bulla in Merecdesa, ki se v Bakuju identično upogibata.

Toda Davidson v Bakuju opaža, da je tudi Mercedes sprejel ta trik. “Zanimivo je, da je pri Mercedesu podobna zgodba s to konfiguracijo krilca, ki ga uporabljajo. Ko dirkalnik Mercedesa tukaj v Bakuju pride v zavorno območje prvega zavoja, se njihovo krilce sreča s statično črto. To je podobna stvar in podobne stvari smo že videli pri Ferrarijevem prednjem krilcu. Težko je ustaviti to upogibanje krilc, vendar se moramo vprašati, koliko pa je preveč tega upogiba?” zaključi Davidson.        

FIA opozorila dirkače pred pretirano počasno vožnjo na KVALIFIKACIJAH

HORNER: Zaradi svojega prednjega krilca naj bo TOTO WOLFF raje tiho