Za nami je prvi prosti trening VN Štajerske pri naših severnih sosedih. Poleg tega, da Max nadaljuje tam kjer je končal v Franciji, je potrebno izpostaviti, da so od tretjega mesta do šestnajstega mesta, torej od Lewisa Hamiltona do Landoa Norrisa, dirkači razvrščeni znotraj pol sekunde.
Zaradi grožnje, ki tokrat prihaja iz neba, saj je za drugi prosti trening napovedan dež, smo bili v dopoldanskem času priča veliko akcije na stezi, saj so ekipe želel kar se da najbolje izkoristiti dobre pogoje in predvsem suho stezo.
Rezultat
Max Verstappen je najhitreje krog domače steze v Spielbergu odpeljal v času 1:05.910 minute. Za kratek krog steze Red Bull Ringa, je njegova prednost kar zajetna. Dobri dve desetinki in pol je za njim zaostal Pierre Gasly v AlphaTauriju. Vendar bi se na tem mestu nahajal Valtteri Bottas, toda – verjetno ste uganili – zaradi kršenja omejitve steze, so mu komisarji čas 1:06.155 minute črtali.

Finec je tako dopoldanski trening končal na četrtem mestu, za moštvenim kolegom Lewisom Hamiltonom na tretjem mestu, ki je za Nizozemcem zaostal za debele štiri desetinke sekunde. Peti Yuki Tsunoda je dokazal dobro formo AlphaTaurija, šesto in sedmo mesto pa sta si razdelila oba dirkača ekipe AlpineF1 in sicer Fernando Alonso pred Estebanom Oconom.
Deseterico pa zaključujejo Lance Stroll z Aston Martinom na osmem mestu, Antonio Giovinazzi z Alfo Romeo na devetem in Charles Leclerc s Ferrarijem na desetem mestu. Med deseterico ne najdemo kar nekaj dirkačev, ki bi jih običajno našli bolj v ospredju in to so Sergio Perez z Red Bullom, Lando Norris z McLarnom, Carlos Sainz s Ferrarijem in v vse boljši formi Sebastian Vettel z Aston Martinom.

Od enajstega mesta pa so se dirkači razvrstili takole: Carlos Sainz (Ferrari), Daniel Ricciardo (McLaren), Sergio Perez (Red Bull), Sebastian Vettel (Aston Martin), George Russell (Williams), Lando Norris (McLaren), Nicholas Latifi (Williams), Mick Schumacher (Haas), Robert Kubica (Alfa Romeo) in Nikita Mazepin (Haas). Slednji je bil edini dirkač, ki je za Verstappnom zaostal za več kot dve sekundi.
Pripetljaji
Komaj se je trening prav začel, se je Robert Kubica s svojo Alfo Romeo že znašel v nasprotni smeri vožnje. Pri zaviranju pred zavojem številka tri je izgubil zadek dirkalnika, toda Poljak je lahko brez težav nadaljeval s svojim delom.
Malo pozneje je prišlo do nenavadne scene pri izvozu iz boksov. Carlos Sainz je prišel na široko skozi prvi zavoj in se je zavrtel preko steze vse do izhoda iz boksov, kjer se je ravno pripeljal Valtteri Bottas, da prične nabirati svoje kroge. Dirkač ekipe Mercedes je moral počakati, da se je Španec v službi Ferrarija premaknil in sprostil pot na stezo.
Sergio Perez, zmagovalec dirke v Bakuju, pa je nekoliko pretiraval v četrtem zavoju. Najprej je zgrešil zavorno točko pri desnem zavoju po hribu navzdol, zaradi česar je na izhodu prišel predaleč navzven in je z levimi kolesi podrsal po peščeni oviri. Po manjši pirueti je lahko nadaljeval s treningom.
Na 4,318 kilometra dolgi stezi dirkališča Red Bull Ring smo že na prvem prostem treningu lahko opazili težave s prometom. Malo pred koncem je med Valtterijem Bottasom in Antoniom Giovinazzijem skorajda prišlo do trčenja, ko je Finec Italijanu dobesedno sekal pot na ravnini.
Omejitve steze
Odgovorni dirkališča Red Bull Ring že vrsto let sodelujejo s FIA-o za boljšo rešitev omejitve steze. Rumeni robniki (klobase, kot jih mnogi imenujejo), so že v preteklih letih povzročili milijonsko škodo. Novi robniki kaznujejo tudi dirkače, vendar pa to še zdaleč ni tako škodljivo za material.
Zaradi tega je FIA v zadnjih dveh desnih zavojih uvedla merjenje omejitve steze. In zato so prvem treningu zaradi zapuščanja steze v zavojih devet in deset črtali mnoge čase.