in ,

VN ŠTAJERSKE, FP3: Generalko kvalifikacij je dobil LEWIS HAMILTON

Lewis Hamilton je dobil današnjo generalko popoldanskih kvalifikacij VN Štajerske na Red Bull Ringu. Drugi je bil njegov glavni tekmec in vodilni v prvenstvu Max Verstappen, tretji pa drugi dirkač Mercedesa Valtteri Bottas.

Foto: HB Press

Lewis Hamilton je dobro začel današnji dan v Spielbergu. Sedemkratni svetovni prvak je bil najhitrejši na tretjem prostem treningu VN Štajerske. Za dve desetinki sekunde je bil hitrejši od Maxa Verstappna, a zdi se, da ima Nizozemec še nekaj rezerve.

Drugače pa med prvimi desetimi najdemo oba dirkača ekip Mercedes, Red Bull, AlphaTauri in Aston Martin, ter po enega iz Ferrarija in AlpineF1. Slabše je šlo McLarnu, kjer se zdi, da ima na tej stezi svoje težave. Dobro se je odrezal Mick Schumacher v Haasu, saj je zasedel 16. mesto in bil pred obema dirkačema McLarna, Latifijem v Williamsu in seveda moštvenim kolegom Mazepinom.

Bližnje srečanje glavnih tekmecev v boju za naslov prvaka in seveda nekaj verbalnih puščic Maxa v smeri Lewisa

Trening se je pričel s solo nastopom obeh dirkačev ekipe Haas, ki sta imela stezo Red Bull Ring deset minut povsem zase. Šele nato so se na stezo počasi odpravili tudi ostali dirkači, kot prvi Esteban Ocon. Razlog tiči v tem, da je sinočnji dež spral stezo, ki je nudila manj oprijema. Najboljši so počakali celo 15 minut in več, preden so se podali na stezo. Dirkači Red Bulla in Mercedesa so se treninga lotili šele po 20-ih minutah.

Rezultati

Lewis Hamilton je najhitreje odpeljal krog Red Bull Ringa s časom 1:04.369 minute in bil za dve desetinki hitrejši od glavnega tekmeca v boju za naslov prvaka in trenutno vodilnega prvenstva Maxa Verstappna. Za vodilnima prvenstva se je na tretje mesto uvrstil Valtteri Bottas, ki je zaostal za okrog pol sekunde. Četrto mesto je z dodatnima dvema desetinkama sekunde zaostanka pripadlo Sergiu Perezu.

Max Verstappen se je moral tokrat zadovoljiti z drugim mestom – Foto: HB Press

Peto in šesto mesto sta si razdelila oba dirkača ekipe AlphaTauri, pri čem je bil tokrat Yuki Tsunoda hitrejši od Pierra Gaslya. Sedmo mesto si je zagotovil Charles Leclerc s svojim Ferrarijem, osmi pa je bil veteran Fernando Alonso v AlpineF1. Deseterico pa zaključujeta oba dirkača ekipe Aston Martin, kjer je bil Lance Stroll za pet stotink sekunde hitrejši od Sebastiana Vettla.

Valtteri Bottas je s tretjim mestom potrdil dobro pripravljenost Mercedesa za kvalifikacije – Foto: HB Press

Od enajstega mesta naprej pa so se dirkači razvrstili takole: Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo), Esteban Ocon (AlpineF1), Carlos Sainz (Ferrari), George Russell (Williams), Kimi Raikkonen (Alfa Romeo), Mick Schumacher (Haas), Daniel Ricciardo (McLaren), Nicholas Latifi (Williams), Lando Norris (McLaren) in Nikita Mazepin (Haas).

Pripetljaji

Nikita Mazepin je bil edini dirkač, ki mu je uspelo v tretjem prostem treningu svoj dirkalnik postaviti v nasprotni smeri vožnje. Rus je pri izhodu prvega zavoja prišel na znamenit “klobasast” robnik, izgubil nadzor na dirkalnikom in se zavrtel. Mazepin je lahko brez poškodbe dirkalnika nadaljeval svoj trening.

Nikita Mazepin je poskrbel za edino vrtenje na generalki popoldanskih kvalifikacij.

Omeniti je potrebno še rahlo zbadanje med Maxom Verstappnom in Lewisom Hamiltonom. V hitrem krogu Nizozemca, se je Britanec znašel na njegovi poti, zaradi česar je preko radijske zveze pokomentiral: “Seveda mi mora vedno stati v napoto.” Komandni pult Red Bulla ga je pomiril, da je vse OK.

Seveda je bilo danes tudi veliko črtanih časov, ki so jih dirkači izgubili zaradi preširoke vožnje v devetem in desetem zavoju. Tukaj nista bila izvzeta tudi Max in Lewis.

Tehnika

Pierre Gasly, ki je včerajšnji drugi trening spremljal le kot gledalec, ima v svojem dirkalniku že tretjo komponento MGU-K, zadnjo dovoljeno, a sezona je stara šele osem dirk – Foto: HB Press

Gasly je bil na včerajšnjem drugem treningu le kot gledalec, kajti FIA je danes objavila, da so morali v ekipi zamenjati enoto MGU-K. Honda bo ta primerek poslala na Japonsko, kjer ga bodo v tovarni podrobno analizirali, saj omenjena komponenta še ni bila pri kraju svoje življenjske dobe. Honda je morala Gaslyu vgraditi tretji in zadnji dovoljeni primerek, sezona pa je šele pri svoji osmi dirki.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako si je Sebastian VETTEL ogledal sedež Micka SCHUMACHERJA

McLAREN: Prve razpoke med NORRISOM in RICCIARDOM?