Prihodnje leto bo Formula 1 uvedla največjo tehnično spremembo po uvedbi hibridnih V6-motorjev leta 2014. Gre za temeljito reformo zasnove dirkalnika in njihovih aerodinamičnih lastnosti.
Ti novi dirkalniki bodo po vsej verjetnosti nekaj sekund počasnejši na krog od sedanjih, vendar bi morali biti bolj pripravni za dirkanje, kar naj bi prineslo predvsem več akcije na stezi. Russell je v četrtek povedal, da sicer ni “v največji meri” vključen v razvoj dirkalnika za sezono 2022, da pa je opravil nekaj dela v simulatorju in dobil prve občutke o dirkalniku. Britanec pravi, da je vožnja dirkalnika za naslednjo sezono “povsem druga zgodba”, kot je vožnja z letošnjim dirkalnikom.
“Pri tem seveda moramo upoštevati, da gre za začetno fazo razvoja. Kot voznik moram dati povratne informacije glede vožnje dirkalnika za prihodnjo sezono, a vse skupaj seveda primerjam z vožnjo letošnjega. Glede na prve vtise je stvar popolnoma drugačna od tega, kar imamo v letošnji sezoni in verjamem, da je za vse ekipe enako, saj gre za eno največjih sprememb v zgodovini Formule 1. Verjamem, da se vsi trudimo iz simulatorja izvleči največ, a pravi občutki bodo prišli šele s testiranji,” je dodal dirkač ekipe Williams, ki se je v soboto prvič kvalificiral v Q3.