in ,

AUDI RS3: Nov val KOMPAKTNEGA ŠPORTNEGA navdušenja

Pri Audiju so predstavili novo generacijo RS3, ki spet prinaša vse tisto, s čimer oznaka RS pri nemškem proizvajalcu avtomobilov vedno znova navduši.

Tudi novo generacijo poganja zdaj že legendarni 2,5-litrski bencinski petvaljnik, ki odslej sodeluje tudi z diferencialom na zadnji osi, odslej opremljenim z dvema sklopkama. Slednji omogoča tudi nadzorovano drsenje z zadkom, RS3 pa bo tudi v novi generaciji na voljo kot limuzina in Sportback.

Seveda se RS3 od manj športnih primerkov Audijeve družine 3 loči tudi po športni zunanjosti, kar med drugim pomeni črno masko hladilnika z velikimi odprtinami za dovod svežega zraka, posebej zanj prikrojene žaromete, širše boke in 19-palčna kolesa z Pirelijevimi pnevmatikami, razvitimi posebej za RS3. Zadaj ne moremo mimo zajetnega difuzorja in velikega dvocevnega zaključka izpušne cevi.

Že omenjeni 2,5-litrski bencinski petvaljnik zmore največjo moč 294 kW (394 KM) in 500 Nm maksimalnega navora, ki ju sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama pošilja na vsa štiri kolesa. Pomembna novost je nov diferencial z dvema sklopkama na zadnji osi, ki ga poznamo tudi iz Cupre Formentor VZ5. Takšna rešitev omogoča, da se na zadnjo os razporedi do 50 odstotkov navora, kar pozitivno vpliva na agilnost, manjše je podkrmarjenje, posledično pa je RS3 v zavojih še hitrejši.

Novi Audi RS3 je opremljen tudi z novimi blažilniki, ki so hitreje odzivni, v primerjavi z običajnimi Audiji družine 3 pa je za 25 milimetrov bližje tlom. Za doplačilo je na voljo tudi športno vzmetenje.

Novi Audi RS3 bo mogoče naročiti z avgustom, prve primerke pa bodo kupcem dobavili v jesenskih terminih. Cena osnovnega modela v Nemčiji je že znana – 60 tisoč evrov bo stal Sportback, limuzina bo 2 tisoč evrov dražja.

Galerija: Audi RS3 & Audi RS3 Sportback

RED BULL nad HAMILTONA z novimi OBREMENILNIMI dokazi

To je leta 2018 HAMILTON povedal o IZLOČITVI DRUGEGA DIRKAČA iz dirke