in ,

VN MADŽARSKE: Urnik, vreme in zmesi gum

Ta konec tedna je na sporedu enajsta dirka sezone 2021 in sicer VN Madžarske na znamenitem Hungaroringu, ki je tudi zadnja pred poletnim premorom Formule 1.

Foto: HB Press

Karavana Formule 1 se približuje svojemu poletnemu premoru, a preden se bodo člani in dirkači ekip odpravili na počitnice, bodo odpeljali še svojo enajsto dirko letošnjega prvenstva.

In ta bi lahko postregla z napetim in razburljivim dogajanjem, kajti na predhodni dirki v Silverstoneu se je zgodil incident, ki še vedno dviguje ogromno prahu. Že v prvem krogu sta namreč trčila vodilni Max Verstappen in njegov glavni tekmec za naslov prvaka Lewis Hamilton. Slednji je bil za svoj manever kaznovan s 10 sekundami, toda na koncu mu je vseeno uspelo zmagati, medtem ko je Nizozemec Anglijo zapustil z modricami in brez točk.

Hungaroring bo naslednje prizorišče dvoboja med Hamiltonom in Verstappnom , ki vse več pridobiva na ostrini – tako na stezi kot tudi izven nje.

Hungaroring bo torej naslednje prizorišče njunega dvoboja in Red Bull bo zagotovo storil vse, da se Mercedesu maščuje – seveda gledano rezultatsko. A kljub temu bo zanimivo videti, kako se bosta obnašala oba petelina iz Silverstonea. Bo Verstappen znova tvegal, bo Hamilton tokrat v primeru boja kolo ob kolesu popustil, ali pa bomo videli naslednjo vojno zvezd med obema dirkačema. Vprašanja, katerih odgovore bomo dobili ta konec tedna.

Vsekakor bo zanimiv tudi boj za tretje mesto konstruktorskega prvenstva med ekipama Ferrari in McLaren, ki tačas zaseda to mamljivo tretje mesto – Foto: HB Press

Seveda ob boju za naslov prvaka in podprvaka – tako v dirkaškem kot tudi moštvenem pogledu – obstaja še en zanimiv boj konstruktorskega prvenstva in sicer med McLarnom in Ferrarijem za tretje mesto. Ekipa iz Maranella je vse bolj prepričana, da je to mamljivo tretje mesto mogoče, pri McLarnu pa bodo storili vse, da to preprečijo. Zaradi tega bo ekipa iz Wokinga na Madžarsko pripeljala posodobitve dirkalnika.

Urnik VN Madžarske

Petek, 30.7.2021

11.30 – 12.30                     1. prosti trening (FP1)

15.00 – 16.00                     2. prosti trening (FP2)

Sobota, 31.7.2021

12.00 – 13.00                     3. prosti trening (FP3)

15.00 – 16.00                     Kvalifikacije

Nedelja, 1.8.2021

15.00 – 17.00                     Dirka

Vremenska napoved VN Madžarske

b se morajo za naslednjo dirko VN Madžarske na Hungaroringu pripraviti na visoke temperature, kar je za ta čas tipično. Verjetnost dežja je zelo nizka, če že ne ničelna. Julij in avgust spadata med najbolj vroča meseca v regiji okrog glavnega mesta države Budimpešte.

Ekipe in dirkači se morajo na Hungaroringu pripraviti na visoke temperature, ki običajno vladajo v tej regiji v mesecih julij in avgust – Foto: HB Press

Temperature se bodo vse tri dni gibale med 28 stopinj Celzija do 31 stopinj Celzija. In te temperature bodo seveda vplivale tudi na asfaltno površino, ki bo najverjetneje presegla 50 stopinj Celzija. In to bo botrovalo k temu, da bodo pomembno vlogo igrale tudi gume Pirellija.

Zmesi gum VN Madžarske

Pirelli bo na zadnjo dirko pred poletnim premorom pripeljal zmesi od C2 do C4. Pri tem bo zmes C2 na dirki predstavljala trdo zmes (bela oznaka), C3 srednjo zmes (rumena oznaka) in C4 mehko zmes (rdeča oznaka). Čeprav Hungaroring veljal v neki meri skorajda za “ulično stezo brez zgradb“, pa se Italijani verjetno iz previdnosti zaradi visokih temperatur niso odločili za svoj najmehkejši nabor gum.

Mario Isola, športni šef Pirellija: “Glede gum na Hungaroringu ne pričakujemo posebej veliki presenečenj, saj gre za stalnico koledarja in označuje konec prve polovice sezone. Značilnost steze so hitri zaporedni tesni zavoji, brez dolgih ravnin za hlajenje gum in seveda vroče vreme. Zaradi tega je Hungaroring dejansko bolj zahteven za gume, kot se sprva zdi, zato bo verjetno treba nekoliko obvladovati predvsem mehko zmes. Kot rezultat, najboljša strategija ni vedno očitna – z različnimi pristopi pogosto dobijo podoben skupni čas dirke, odvisno od posameznih okoliščin. Zaradi tega smo na Hungaroringu pogosto videli nekaj taktično zanimivih dirk, ki so do konca ohranjale dvom v končen rezultat in predstavljale zanimiv izziv za inženirje.”        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Stefano DOMENICALI: Manj dirk v EVROPI

Bo primer “MONGO” iz Portugalske 2020 negativno vplival na protest RED BULLA?